آوات در الکامپ ۲۰۱۵ تبلت یوگا تب ۳ پرو و آیدیا سنتر استیک ۳۰۰ لنوو را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آوات که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه توزیع و خدمات پس از فروش رایانه‌های همراه آغاز کرده در جریان برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ از دو محصول جدید رونمایی کرد.
تبلیغات

۴ سال از فعالیت آوات می‌گذرد. این شرکت با تمرکز روی محصولات برندهایی همچون ایسوس، لنوو و اچ‌پی تلاش کرده فعالیت گسترده‌ای در بازار داشته باشد. این شرکت در زمینه‌ی نوت‌بوک و توزیع و خدمات Portable Device ها فعالیت داشته و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایش در بخش خدمات پس از فروش و ارائه‌ی گارانتی آوات بوده که از سال ۹۱ کار گارانتی را آغاز کرده و از سال ۹۲ تمرکز ویژه‌ای روی آن داشته است.

احسان بیات، مدیرعامل شرکت آوات با اشاره به اینکه این شرکت قصد دارد با توجه به شرایط بازار سبد محصولات خود را افزایش دهد، گفت:

جدیدترین محصول آوات، تبلت یوگا تب ۳ پرو و نیز کامپیوتر Ideacenter Stick 300 را امروز معرفی می‌کنیم.

در ادامه آرش فکوری، مدیر کالای کامپیوت استیک، درباره‌ی ابزارها و پیشرفت زیادی که داشته‌اند گفت:

Stickها دستگاهی شبیه کامپیوتر نیستند؛ بلکه خودشان به تنهایی کامپیوترهای کوچک کاملی هستند.
آوات

به گفته‌ی وی، این دستگاه از ۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند و به راحتی و به شکلی کاملا فراگیر می توان از آن استفاده کرد و کافی است فقط آن را به نمایشگر متصل کرد. این دستگاه همچنین از پورت یو‌اس‌بی یک ورودی پاور و یک کلید خاموش/روشن بهره می‌برد. Ideacenter Stick 300 همچنین از درگاه حافظه خارجی برای ارتقای حافظه دستگاه بهره می‌برد.

بر اساس گزارش فکوری، Stick 300 برای کاربرد سرگرمی و بازی در منزل و نیز مصارف چند رسانه‌ای خانگی و حتی کاربردهای اداری مناسب است. این دستگاه حتما جایگزین مناسبی برای مصارف PC خواهد شد.

این محصول توسط آوات به بازار عرضه می‌شود و برای مصرف‌کننده قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان خواهد داشت.

آوات

محصول دیگر آوات که امروز در نمایشگاه الکامپ معرفی شد، YOGA Tab 3 Pro بود که سومین نسل تبلت‌های یوگا به شمار می‌رود و از شنبه وارد بازار ایران خواهد شد.

در ادامه آرش مطبوع مدیر کالای موبایل و تبلت به تشریح YOGA Tab 3 Pro پرداخت. وی گفت:

سه سال پیش شرکت لنوو تبلت‌های یوگا را به بازار معرفی کرد که نام‌گذاری این محصول بر اساس انعطاف پذیری آن بوده است. نسل اول نسبت به نسل دوم و سوم انعطاف‌پذیری کمتری داشت؛ اما به تدریج به لحاظ سخت‌افزاری حالت جدیدی به آن اضافه شد و در نسل سوم تبلت‌های یوگا شاهد انعطاف‌پذیری بیشتری هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های YOGA Tab 3 Pro را تجهیز آن به ویدیو پروژکتور اعلام کرد و گفت:

رزولوشن این دستگاه QHD است که بهترین کیفیت نمایشگر را نسبت به تمام دستگاه‌های ۱۰ اینچی ارائه می‌کند، نمایشگر مالتی‌تاچ است و قابلیت شناسایی ۱۰ انگشت را فراهم می‌کند.

به گفته‌ی وی این محصول از فناوری دالبی پشتیبانی می‌کند و صدای خوبی را ارائه می‌کند، همچنین باتری آن برای پخش دو فصل از سریال شارژ نگه می‌دارد.

تکنولوژی AnyPen روی این دستگاه تعبیه شده که امکان شناسایی هر شیء رسانایی حتی چنگال را دارد و می‌توان به همه آیکن‌های نمایشگر از طریق خودکار یا چنگال دسترسی داشت.

طراحی دستگاه نیز تلفیقی از چرم و فلز است که ظاهر آن را زیباتر کرده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی Z8500 و پشتیبانی از نسخه‌ی آبنبات چوبی اندروید اشاره کرد.

به گفته‌ی مدیران آوات این محصول با قیمت جهانی کمتر از ۶۵۰ دلار برای مصرف‌کننده نهایی عرضه شده است.

کلیه‌ی مطالب مرتبط با الکامپ امسال را در آدرس الکامپ ۱۳۹۴ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات