برنامه‌ی بروزرسانی سامسونگ به اندروید 6 فاش شد؛ گلکسی نوت 5 زمستان بروز می‌شود

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
با گسترش دامنه‌ی فعالیت سامسونگ در کشور ویتنام، افشای اطلاعات در مورد محصولات این کمپانی از این کشور نیز سرعت گرفته است. آخرین اطلاعات فاش شده مربوط به لیست بروزرسانی گوشی‌های این کمپانی کره‌ای به اندروید ۶ مارشمالو است که نشان از دریافت این بروزرسانی توسط کاربران گلکسی نوت ۵ در زمستان سال جاری میلادی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 سامسونگ در نظر دارد تا به واسطه‌ی برخورداری از زیرساخت‌های تولید در کشور ویتنام، بخشی از تولید خود را به این کشور انتقال دهد. کره‌ای‌ها در نظر دارند تا بیش از ۴۰ درصد از تولید گوشی‌های هوشمند خود را به این کشور منتقل کنند. هنوز مشخص نیست که آیا فرآیند انتقال تولید شماری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ شامل گلکسی اس ۷ نیز می‌شود یا خیر. به واسطه‌ی افزایش فعالیت‌های سامسونگ در ویتنام، افشای اطلاعات از این کمپانی نیز افزایش یافته؛ بطوریکه براساس آخرین شنیده‌ها، برنامه‌ی احتمالی بروزرسانی گوشی‌های هوشمند سامسونگ فاش شده است.

اطلاعات جدید منتشر شده در رابطه با برنامه‌ی زمانی سامسونگ به منظور بروزرسانی گوشی‌های هوشمند با آخرین شنیده‌ها کمی فرق دارد؛ تفاوت موجود را می‌توان به حساب تغییراتی گذاشت که سامسونگ به منظور ارائه‌ی هر چه بهتر اندروید ۶ مارشمالو ایجاد کرده است. برای مثال می‌توان به بروزرسانی گلکسی نوت ۵ اشاره کرد که به جای سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی در فصل اول سال ۲۰۱۶ یا همان زمستان پیش‌رو منتشر خواهد شد. با نگاهی دقیق‌تر به برنامه‌ی احتمالی سامسونگ می‌توان به این موضوع پی برد که این کمپانی درنظر دارد تا بخش اعظمی از گوشی‌های هوشمند خود را در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی کند. البته شماری از محصولات این کمپانی نظیر گلکسی آلفا و تبلت‌های سامسونگ در بهار سال آینده قادر به استفاده از اندرودی ۶ مارشمالو خواهند بود.

تولیدکنندگان اغلب تلاش می‌کنند گوشی‌های هوشمند خود را تا سه ماه پس از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید اندروید به آن نسخه بروزرسانی کنند؛ اما برنامه‌ی جدید ارائه شده توسط سامسونگ نشان از این دارد که این کمپانی از برنامه‌‌ی مذکور عقب افتاده است.

android6 4c770
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات