زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ «در قلب دریا» غرق شد و چهارمین صدرنشینی متوالی «مرغ‌مقلد۲»

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
قبل از ورود غولی به اسم «جنگ‌ ستارگان» در هفته‌ی بعد، بخش دوم و پایانی The Hunger Games: Mockingjay دارد از چهارمین هفته‌ی صدرنشینی‌اش لذت می‌برد. این درحالی است که فیلم جدید In the Heart of the Sea حسابی خراب کرد! زومجی با این هفته هم با بخش محبوب باکس‌ آفیس بازگشته تا نگاهی به تازه اکران شده‌ها بیاندازد و عملکرد هر کدام را مورد بررسی قرار دهد.
تبلیغات

نه اینکه ما با «بازی‌های گرسنگی» پدرکشتگی داشته باشیم (شاید یه ذره!)، اما جهت هیجان و بیرون آمدن جدول از یک‌نواختی هم که شده، انتظار داشتیم این هفته «در قلب دریا» (In the Heart of the Sea)، دومین همکاری ران هاوارد کارگردان با کریس همسورثِ بازیگر که حماسه‌ای دریایی با جلوه‌های ویژه‌ی عظیم است، بتواند به حکمرانیِ متوالی جنیفر لارنس پس از سه هفته در صدر جدول خاتمه دهد. اما در عوض، «در قلب دریا» در آخرهفته‌ی افتتاحیه‌اش دوم شد و «مرغ‌مقلد۲» موفق شد تا یک‌ هفته‌‌ی دیگر آن بالا باقی بماند. چون هفته‌ی آینده با ورود «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود»، به احتمال فراوان جایگاه نخست جدول برای مدت‌ها در رزرو شهروندان کهکشانِ خیلی خیلی دور خواهد بود. این درحالی است که تحلیلگران باور دارند عملکرد خیلی ضعیفِ «در قلب دریا» فقط مربوط به واکنش منفی منتقدان نیست، بلکه زیر سر «جنگ‌های ستاره‌ای» و این حقیقت است که خیلی‌ها سینما رفتن را تا آغاز اکران اپیزود هفتم این مجموعه تعطیل کرده‌اند و این مسئله به فروش «در قلب دریا» ضربه زده است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «در قلب دریا» غرق شد و چهارمین صدرنشینی متوالی «مرغ‌مقلد۲» به زومجی مراجعه کنید.

باکس افیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات