زوم‌اپ: تماشای فیلم‌ها در محیطی حرفه‌ای با Perfect Movies در ویندوزفون

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
Perfect Movies اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که توسط آن یک پلیر حرفه‌ای را با پشتیبانی از تمامی فرمت‌ها و زیرنویس فارسی در اختیار خواهید داشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از کاربران این روزها، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود را بعد از دانلود به گوشی منتقل می‌کنند تا هنگام خواب یا ساعات بیکاری در بین کلاس‌های دانشگاه، وقت خود را با مشاهده‌ی سریال‌های محبوبشان پر کنند. اگر از این دسته افراد باشید حتما از دردسرهای خاصی که فیلم دیدن در موبایل و تبلت را کمی پیچیده می‌کند با خبر هستید. نکته‌ی اول فرمت فایل‌های ویدئویی است. محبوب‌ترین و پر‌استفاده‌ترین فرمت فایل‌های تصویری در حال حاضر MKV است که کیفیت بالا را در حجم‌های کم ممکن می‌کند؛ اما متاسفانه بسیاری از پلیرها از جمله پلیر پیش‌فرض گوشی‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. نکته‌ی دوم که به زیرنویس‌ها اختصاص دارد کار را از قبل هم پیچیده‌تر می‌کند؛ چرا که اگر هم پلیر پیش‌فرضی پیدا شود که از فرمت‌هایی مانند Mkv و Mp4 پشتیبانی کند، مطمئنا از زیرنویس‌ها با فرمت Srt و Sub/Idx پشتیبانی نخواهد کرد.

perfect movies2 47687

Perfect Movies اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که با نصب آن می‌توانید یک بار برای همیشه خیال خود را از فرمت فایل‌ها و زیرنویس‌ها از جمله زیرنویس‌های فارسی زبان آسوده کنید. این اپلیکیشن که یک انتخاب فوق‌العاده برای کاربران به حساب می‌آید؛ این اپلیکیشن با استفاده از محیطی جذاب و به روز، یک رابط کاربری گویا و استاندارد به وجود آورده است که به لطف آن می‌توانید بدون مشکل خاصی امور مورد نظر خود را انجام دهید. کافیست این برنامه را در گوشی ویندوزفونی خود نصب کنید تا از این پس، تمام فرمت‌های ویدیویی در گوشی شما قابل اجرا باشند. لازم به ذکر است که این برنامه به صورت یونیورسال منتشر شده است. برای دانلود می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات