ال جی به جای جی فلکس 3، در سال آینده جی 5 و نسل جدید V10 را روانه‌ی بازار می‌کند

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2016 طرفداران برند ال‌جی آماده‌ی دیدن نسل جدید گوشی هوشمند خمیده‌ی ال‌جی می‌شوند؛ حال آنکه خبر جدید منتشر شده نشان از این دارد که ال‌جی برنامه‌ای برای عرضه‌ی جی فلکس ۳ نداشته و به جای آن جی ۵ را در ماه آوریل و نسل جدید V10 را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

براساس آخرین شایعات منتشر شده، ال‌جی برنامه‌ای برای عرضه‌ی جی فلکس ۳ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 ندارد. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارند که ال‌جی به جای عرضه‌ی جی فلکس ۳، در ماه آوریل نسل جدید پرچمدار خود یا همان جی ۵ را معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. اطلاعاتی در مورد اینکه آیا ال‌جی ساخت گوشی هوشمند خمیده‌ی خود را بصورت کامل کنار گذاشته یا خیر در دست نیست.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منبعی که به عدم معرفی جی فلکس ۳ اشاره کرده، جی ۵ در اواخر ماه آوریل سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد. همچنین باید به نسل جدید V10 نیز اشاره کرد که براساس شنیده‌ها در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد. در صورتی که به خاطر داشته باشید، ال‌جی پرچمدار کنونی خود یا همان جی ۴ را در تاریخ ۲۸ آوریل و جی ۳ را در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۳ روانه‌ی بازار کرد. البته شماری از شایعات منتشر شده نشان از این داشتند که ال‌جی پرچمدار خود را در بهمن ماه معرفی خواهد کرد تا به رقابت با گلکسی‌های جدید سامسونگ بپردازد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که جی ۵ از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و صفحه‌ی نمایش ۵.۶ اینچی با رزولوشن quad hd بهره خواهد برد. همچنین باید به سنسور دوربین ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی این گوشی هوشمند اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم، نسل جدید V10 نیز در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد. به طور حتم ال‌جی نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را که از وجود دو صفحه‌ی نمایش بهره می‌برد، با رفع کردن نقاط ضعف موجود روانه‌ی بازار خواهد کرد.

باید دید که آیا این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات