زومجی: بررسی لپ‌تاپ گیمینگ MSI GS60 6QE

یک‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
ام‌اس‌آی به تازگی لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمندی با نام MSI GS60 6QE به بازار معرفی کرده که از ویژگی‌های خوبی نسبت به دیگر رقبا بهره‌مند است. تیم زومجی در اولین فرصت به بررسی موشکافانه‌ این لپ‌تاپ ام‌اس‌آی پرداخته تا ببیند GS60 6QE می‌تواند به عنوان یک لپ‌تاپ قدرتمند و در عین حال سبک و راحت، پاسخگوی نیاز کاربران باشد یا خیر.
تبلیغات

شاید ام‌اس‌آی را بیشتر با کارت‌های گرافیک و مادربوردهایش شناخته باشید، اما ممکن است بعضی از شما جایی پیش دوستان خود لپ‌تاپ‌ گیمینگ ام‌اس‌آی با لوگوی معروفش را هم دیده یا آن را امتحان کرده باشید. واقعیت این است که این شرکت مدتی است سرمایه گذاری زیادی روی محصولات گیمینگ در عرصه‌ی پی‌سی‌ها داشته و به موفقیت‌های خوبی هم رسیده است. از سوی دیگر به تازگی مدل‌های سری گیمینگ مثل GT72 هم‌پای مدل‌های شناخته شده‌ی دیگر همچون G751 در بازار رقابتِ سختی برای تصاحب سهم بیشتر داشته‌اند و ما نیز مدل قدرتمند GT80 Titan را در راهنمای خرید لپ تاپ برای بازی زومجی معرفی کرده بودیم. حال باید ببینیم نسل جدید این محصولات که از پردازنده‌های اِسکای‌لیک، حافظه‌های DDR4 و تراشه‌های گرافیکی رده بالای نسل مَکسول بهره گرفته‌اند چقدر سریع‌تر عمل می‌کنند و مهم‌تر از همه چه تجربه‌ای از بازی‌های داغِ عرضه شده در طول سالجاری را به کاربرانشان عرضه می‌کنند.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی لپ‌تاپ گیمینگ MSI GS60 6QE به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات