تصاویر پنل جلویی گوشی Mi5 شیائومی فاش شد

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از محصول آتی شیائومی فاش شده که نشان می‌دهد این دستگاه از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی بهره خواهد برد. در تصاویری که از کشور چین منتشر شده‌اند پنل جلویی Mi5 مشخص است و از روی این پنل می‌توان به جزییاتی درباره‌ی این محصول پی برد.
تبلیغات

تصاویری منتسب به پرچمدار بعدی شرکت شیائومی که با نام Mi5 شناخته خواهد شد منتشر شده است. در این تصویر می توان مکان قرارگیری و ظاهر دکمه‌ی Home را مشاهده کرد. از روی تصویر پنل این تصور برداشت شده است که این تلفن همراه از صفحه نمایش ۵ اینچی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود این صفحه نمایش با رزولوشن 1080p خواهد بود. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این محصول از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت 4K رونمایی شود.

مشخصات فنی این محصول نیز در دیگر شایعات منتشر شده مشخص شده‌اند. این محصول ظاهرا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد و حافظه‌ی رم آن نیز ۴ گیگابایتی خواهد بود. ظرفیت داخلی Mi5 برابر با ۶۴ گیگابایت ، دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین در ادامه‌ی گزارش اعلام شده است که شیائومی از پورت USB-C در این محصول استفاده خواهد کرد علی رغم این شایعات از تصویر منتشر شده می‌توان برداشت کرد که شیائومی به فکر کاهش دادن امکانات است تا بتواند هزینه‌ی تمام شده این محصول را کاهش دهد و نمی‌توان به طور قطع گفت که این محصول از چه مشخصاتی استفاده خواهد کرد. طبق پیش بینی‌ها شیایومی به دنبال رونمایی از این محصول در اویل اسال میلادی آتی است بنابراین انتظار انتشار پوستر یا اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک چندان غیرمنطقی نیست.

xiaomi mi5 front panel leak 02 1024x768 e016b
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات