پوشش اختصاصی زومیت از بیست و یکمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ سال ۱۳۹۴

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
الکامپ (Elecomp)، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است که هر سال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای علاقمندان عرضه می‌شود تا تعاملی سازنده بین شرکت کنندگان ایجاد شود. زومیت نیز در نظر دارد تا این رویداد مهم را به طور کامل پوشش دهد و قدمی در مسیر رشد و پیشرفت این نمایشگاه بردارد.
تبلیغات

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری به علاقمندان ارائه می‌شود.

این نمایشگاه امسال نیز از دوشنبه ۲۳ آذرماه کار خود را آغاز می‌کند و تا ۲۶ ادامه خواهد یافت. وب‌سایت زومیت که پیشتر تجربه‌ی پوشش کامل نمایشگاه‌های بزرگی همچون CES آمریکا، MWC اسپانیا‌ و IFA آلمان را داشته، امسال قصد دارد رویدادهای نمایشگاه الکامپ را به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه داخلی الکترونیک و رایانه به شکل کامل و جامع پوشش دهد.

با زومیت همراه باشید تا در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه در جریان همه‌ی رویدادها، نشست‌های خبری و شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، قرار بگیرید. تلاش ما این است که به بهترین نحو ممکن همه اتفاقات و رویدادهای این نمایشگاه را به اطلاع خوانندگان و کاربران برسانیم.

در بخش پوشش خبری زومیت از این نمایشگاه، علاوه بر اخبار نوشتاری می‌توانید گفت‌وگو، مراسم‌‌ها و رویدادها را به صورت ویدیویی روی وب‌سایت ما تماشا کنید. پس با زومیت همراه باشید تا مثل همه‌ی نمایشگاه‌های خارجی، شما را در جریان همه اتفاقات این نمایشگاه داخلی نیز قرار دهیم.

در بخش دیدگاه‌ها نیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن پوشش زومیت از این نمایشگاه با ما در میان بگذارید.

به علاوه می‌توانید در طی برگزاری نمایشگاه با مراجعه به صفحه‌ی اختصاصی الکامپ در زومیت آخرین اخبار این رویداد را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات