لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی شیائومی فروردین ۱۳۹۵ وارد بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به طور عمده تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند است و امسال نیز گوشی‌های هوشمند بسیاری را معرفی کرده است؛ اما این تنها حوزه‌ی فعالیت شیائومی نیست و این شرکت قصد دارد تا بار دیگر فعالیت خود را گسترش داده و وارد بازار لپ‌تاپ‌ها شود. حالا شایعات جدید خبر از ورود لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی شیائومی در فروردین سال ۹۵ می‌‌دهند.
تبلیغات

شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند محصولات متعددی مانند تلویزیون هوشمند، تبلت‌، روترها و بسیاری موارد دیگر را نیز تولید می‌کند. در گذشته شاهد شایعاتی مبنی بر ورود این شرکت به بازار لپ‌تاپ‌ها نیز بودیم؛ حال خبر می‌رسد که لپ‌تاپ ساخت شیائومی فروردین ماه ۱۳۹۵ مصادف با آوریل ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

بنابر خبر منتشر شده توسط شرکت Inventec این کمپانی تایوانی لپ‌تاپ‌های برند شیائومی را تولید خواهد کرد. حالا دیجی‌تایمز خبر می‌دهد که اینونتک تولید لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی شیائومی را در کارخانه‌ای در شانگهای آغاز خواهد کرد. این اطلاعات از سمت یکی از تامین کنندگان قطعات در تایوان فاش شده است.

شایعات گذشته خبر از معرفی لپ‌تاپ شیائومی در ۲ ابعاد ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی می‌دادند که نسخه‌ ۱۲.۵ اینچی توسط اینونتک و نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی نیز توسط کامپال الکترونیکز تولید خواهند شد. شیائومی در نظر داشت تا هر دو نسخه را به طور همزمان معرفی کند، اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم خود را تغییر داده و قصد دارد تا ابتدا با معرفی نسخه‌ی ۱۲.۵ اینچی شرایط بازار را بسنجد و سپس به طور جدی وارد دنیای لپ‌تاپ‌ها شود. به علاوه لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی شیائومی شباهت زیادی به مک بوک ایر خواهد داشته و با قیمت ۴۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.

سال بعد برای شیائومی تعیین کننده است؛ چرا که این شرکت سال ۲۰۱۴ را با موفقیت پشت سر گذاشت و سال ۲۰۱۵ نیز برای این شرکت تا به امروز با موفقیت همراه بوده است و پشت سر گذاشتن سال دیگری با موفقیت می‌تواند این شرکت را قدرتمندتر از قبل کند. علاوه بر تصمیم شیائومی مبنی بر معرفی لپ‌تاپ جدید، به نظر می‌رسد این کمپانی در سال ۲۰۱۶ وارد بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا نیز خواهد شد. به طور قطع این شرکت چینی برنامه‌های خوبی برای آینده دارد و باید دید که عملکرد شیائومی در بازار لپ‌تاپ‌ها چگونه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات