NuAns Neo ؛ گوشی مبتنی بر ویندوز 10 موبایل با قابلیت‌ شخصی‌سازی بالا

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
گوشی‌های ویندوزفونی کمتر به عنوان گوشی‌هایی با طراحی‌های متفاوت با قابلیت شخصی‌سازی شناخته شده هستند. برای آشنایی با اولین گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ با قابیلت شخصی‌سازی بالا با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

قابلیت شخصی‌سازی ظاهری گوشی یکی از ویژگی‌هایی است که جای خالی آن در بین گوشی‌های مبتنی بر ویندوز احساس می‌شود. NuAns Neo نام اولین گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ است که به کاربر امکان شخصی‌سازی‌های متنوعی در ظاهر گوشی را می‌دهد. قاب پشتی گوشی به دو قسمت تقسیم می‌شود که برای هر دو قسمت قابلیت شخصی‌سازی وجود دارد. کاربر می‌تواند با انتخاب جنس‌هایی مانند چوب و چرم مصنوعی ظاهری متفاوت به گوشی خود بدهد. برخی از این قاب‌ها در هنگام خرید با گوشی عرضه می‌شوند، امکان تهیه طرح‌های دیگر نیز به صورت جداگانه برای NuAns Neo وجود دارد.

NuAns Neo 1

یکی دیگر از نکات جالب در مورد NuAns Neo بهره‌مندی آن از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ است. اسنپدراگون ۶۱۷ همان پردازنده‌ای است که در گوشی وان A9 به کاربرده شده است به این ترتیب NuAns Neo اولین گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود که از این پردازنده استفاده کرده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720P، پشتیبانی از LTE و ۲ گیگابایت رم اشاره کرد. دوربین جلویی گوشی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعتی در کنار بهره‌گیری از درگاه USB نوع C از جمله موارد دیگری هستند که در میان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی خودنمایی می‌کنند.

NuAns Neo 2

پیش خرید NuAns Neo از امروز در ژاپن آغاز می‌شود ولی علاقه‌مندان تا قبل از ژانویه ۲۰۱۶ (دی ماه) نباید منتظر عرضه آن باشند. این گوشی چیزی در حدود ۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. به نظر می‌رسد این گوشی فقط در ژاپن به فروش برسد و انتظار نمی‌رود وارد بازارهای بین‌المللی شود.

NuAns Neo 3
NuAns Neo 4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات