تعداد خودروهای فروخته شده‌‌ هیوندای در آمریکا از مرز ۱۰ میلیون گذشت

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
شرکت کره‌ای هیوندای سال ۱۹۸۶ وارد بازار آمریکا شد و حالا پس از گذشت حدود ۳۰ سال موفق شده به رکورد فروش ۱۰ میلیون خودرو در بازار آمریکا دست پیدا کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

۳۰ سال از ورود هیوندای به بازار آمریکا با خودروی اکسل می‌گذرد. این شرکت حالا به یکی از بازیگران اصلی در عرصه‌ی خودرو در آمریکا تبدیل شده است. هیوندای به تازگی اعلام کرده که به رکورد فروش ۱۰ میلیون خودرو در بازار آمریکا دست یافته است. ۸۵ درصد از این میزان از فروش هیوندای در بازار آمریکا به پنج مدل از ماشین‌های این شرکت اختصاص دارد. سوناتا با ۲.۵ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین خودروی هیوندای در آمریکا محسوب می‌شود. سوناتا با ۲۴.۹۸ درصد و النترا با ۲۴.۸۵ درصد به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفته‌اند. هیوندای ۱.۲۵ میلیون دستگاه سانتافه در آمریکا به فروش رسانده است. در آمارهای اعلام شده هیوندای اکسل با ۱۱.۴۷ درصد و هیوندای اکسنت با ۱۱.۰۳ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

میزان فروش

هیوندای اولین بار با خودروی اکسل وارد بازار آمریکا شد. این شرکت در هفتمین ماه ورود خود به بازار آمریکا توانست ۱۰۰ هزار دستگاه اکسل به فروش برساند. این میزان برای یک شرکت خارجی شروع خوبی به حساب می‌آمد. هیوندای هر سال نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشت و این روند رو به رشد فروش در هفت سال گذشته نیز ادامه داشته است. تمام این پیشرفت‌ها هیوندای را به یکی از شرکت‌های با رشد سریع در آمریکا تبدیل کرد.

اکسنت، النترا، اکوس، جنسیس، جنسیس کوپه، سانتافه، سانتافه اسپورت، سوناتا، توسان و ولستر از جمله محصولات هیوندای هستند که هم اکنون برای خریداران در دسترس هستند. هیوندای با ارائه سطح جدیدی از کیفیت، امنیت و عملکرد به جایگاه فعلی در بازار آمریکا دست یافته است. هیوندای به زودی برند جنسیس را برای محصولات لوکس خود استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد هیوندای با این کار قصد جذب طیف وسیع‌تری از مشتریان به سوی خود را دارد.

برای دیدن تصویر زیر در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید.

هیوندای ۱۰ سال پیش با افتتاح کارخانه‌ی خود در آلاباما (HMMA) قدم بزرگی در فتح بازار آمریکا برداشت. HMMA تا به امروز ۲۶۶۰۳۱۴ خودرو را روانه بازار آمریکا کرده است. ۶۴ درصد تولیدات این کارخانه به سوناتا و ۲۳ درصد آن به مدل النترا اختصاص داشته است. دیو زوچوسکی مدیر هیوندای موتورز در آمریکا می‌گوید:

فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در‌ آمریکا، نقطه‌ی عطفی برای هیوندای به شمار می‌رود و نشان می‌دهد که این شرکت امروز بخشی از صنعت خودروی آمریکا را تامین می‌کند. کارخانه‌ی ما در آلاباما تاکنون ۳۰۰۰ نفر از مردم منطقه را جذب کرده است و سالانه ۴ میلیارد دلار به اقتصاد کشور کمک می‌کند. ۵۶ درصد ماشین‌های فروخته شده در آمریکا در این کارخانه تولید می‌شوند.

هیوندای با معرفی برنامه ضمانت خود در سال ۱۹۹۸ همگان را شگفت زده کرد این ضمانت‌ها یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شوند. این برنامه برای تمام خودروهای فروخته شده در آمریکا اجرا می‌شود. خودروهای فروخته شده در آمریکا به مدت ۵ سال (یا ۶۰ هزار مایل) به صورت کامل گارانتی می‌شوند همچنین برای مدت ۱۰ سال (یا ۱۰۰ هزار مایل) موتور خودرو گارانتی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات