ال‌جی و اندروید برندگان اصلی سه ماه سوم سال ۲۰۱۵ در بازار آمریکا بودند

یک‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط comScore، ال‌جی بهترین عملکرد را بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند طی سه ماه منتهی به سپتامبر در بازار آمریکا داشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق جدیدترین گزارش comScore، در بین سیستم‌عامل‌های موجود در بازار امریکا اندروید گوی رقابت را در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵  از سایرین ربوده است. این اطلاعات بر اساس مقایسه با داده‌های موجود از سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ ارائه شده‌اند. 

در بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، اپل همچنان با ۴۳.۶ درصد از سهم بازار آمریکا، بزرگترین پایگاه مشتری را در اختیار داشته است. البته این مقدار در مقایسه با سهم ۴۴.۱ درصدی این شرکت در سه ماه دوم سال،  کاهش ۰.۵ درصدی را نشان می‌دهد.  این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که داده‌های جدید که مربوط به ماه‌های منتهی به ماه سپتامبر هستند فقط کمتر از دو هفته از عرضه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را شامل می‌شوند.

در این بین سامسونگ هم با کاهش ۰.۵ درصدی از میزان سهم از بازار روبرو شده است. سهم  سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ از بازار آمریکا ۲۷.۶ درصد بوده و این در حالی است که در سه ماهه‌ی دوم این سال سهم ۲۸.۱ درصدی داشته است.  

lg has the strongest q3 in the u.s. among smartphone manufacturers 4c753

اما دیگر غول فناوری کره جنوبی یعنی ال‌جی  موفق شده تا افزایش ۱.۱ درصدی را در میزان سهمش از بازار آمریکا در این بازه زمانی نسبت به ۳ ماه قبل کسب کند. ال‌جی موفق شده تا از ۸.۳ درصد به ۹.۴ درصد از سهم بازار آمریکا دست یابد. موتورولا و اچ‌تی‌سی هم هر یک  ۰.۱ درصد کاهش سهم از بازار داشته‌اند. 

در بین سیستم عامل‌ها، اندروید با ۰.۷ درصد افزایش نسبت به سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ به سهم ۵۲.۳ درصدی از بازار آمریکا دست یافته است. iOS اپل هم شاهد کاهش سهمش از ۴۴.۱ درصد به ۴۳.۶ درصد بود. این در حالی است که سهم سیستم‌‌عامل‌های مایکروسافت و بلک‌بری نسبت به سه ماه قبل تغییری نداشت و همچنان به ترتیب ۲.۹ و ۱.۲ درصد است. 

android takes market share from ios during the same time period 93f82

از نظر نرم‌افزاری هم فیسبوک با ۷۶.۲ درصد بیشترین کاربر را در اختیار داشت. پس از فیسبوک، یوتیوب با ۶۱ درصد، مسنجر فیسبوک با ۶۰.۹ درصد، گوگل پلی با ۵۲.۲ درصد، سرچ گوگل با ۵۱.۲ درصد قرار داشتند. از بین نرم افزارهای مهم دیگر می‌توانیم به نقشه‌ی گوگل با ۴۹.۸ درصد، اینستاگرام با ۳۸.۶ درصد و توییتر با ۲۵.۲ درصد اشاره کنیم.

apps from facebook and google reach the most smartphone users during the quarter c9eca
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات