گوگل برای افزودن ویژگی‌های بیشتر به Google Photos شرکت Fly Labs را خرید

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
دیروز گوگل اعلام کرد که کمپانی کوچکی با نام Fly Labs را خریداری کرده است. کار این شرکت تولید اپلیکیشن‌های تنظیم ویدیو در iOS است. گوگل ظاهرا قصد دارد از تجربیات این شرکت برای استفاده در سرویس عکس گوگل، Google Photos، برای بهبود تجربیات کاربران بهره ببرد.
تبلیغات

Fly Labs چهار اپلیکیشن مختلف با نام‌های Clips ،‌Fly ،Tempo و Crop دارد که هر یک برای انجام کاری مشخص در ارتباط با ویدیوها طراحی شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده‌اند. با آوردن این فناوری به سرویس عکس گوگل به طور قطع میلیون‌ها کاربر دیگر نیز علاقمند به استفاده از این سرویس خواهند شد.

سرویس عکس گوگل در ماه‌های گذشته کاربران زیادی را به خود جلب کرده، به خصوص که گوگل ویژگی‌های بیشتری را در این سرویس قرار داده تا افراد بیشتری را نیز به استفاده از این سرویس مجاب کند. در زمستان پیش رو، غول دنیای فناوری، ویژگی با نام آلبوم گروهی را نیز به این سرویس خواهد افزود تا به نوعی آلبوم به یک آلبوم خانوادگی تبدیل شود و افراد خاصی بتوانند در آن تصاویر مربوط به خود را قرار داده و با اعضای خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر مشخص نیست که برای استفاده از فناوری‌های Fly Labs در Google Photos چقدر زمان نیاز است اما به طور قطع در آینده شاهد اضافه شدن ویژگی‌های بیشتری به این سرویس گوگل خواهیم بود. گوگل اعلام کرده که تا سه ماه آینده کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های Fly Labs را دانلود و نصب کنند اما پس از این مدت اپلیکیشن‌های مذکور از طرف شرکت سازنده پشتیبانی نخواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات