زومجی: معرفی فیلم محمد رسول الله (ص)؛ پرهزینه‌ترین فیلم‌ تاریخ سینمای ایران

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
محمد رسول الله(ص) تازه‌ترین اثر مجید مجیدی و البته اولین فیلم ایرانی با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری، مدتی است که در گیشه‌‌ی سینماهای کشورمان غوغا کرده و حالا با اختلافی بسیار زیاد تبدیل به پر فروش‌ترین اثر در تاریخ سینمای ایران گشته است. زومجی در بخش سینمایی خود، به این فیلم پرداخته است.
تبلیغات

«محمد(ص): پیام‌آورِ خداوند»، اثری است که پیش از عرضه‌اش هم بسیار فراتر از آن‌چه که از فیلم‌های ایرانی سراغ داریم بر سر زبان‌ها افتاده بود. البته این معروفیت به سبب این نبود که موفقیت و جذابیتِ این تازه‌ترین ساخته‌ی مجیدی پیش از اکران هم به همگان اثبات شده باشد؛ بلکه موضوع بر سر بودجه‌ی عجیب آن بود که در وهله‌ی اول غیرقابل باور به نظر می‌رسید. البته این واکنش مردم کاملا طبیعی بود؛ زیرا هیچکدام از مخاطبان سینمای ایران، هرگز انتظار در نظر گرفته شدن این بودجه‌ی کلان برای یک اثر سینمایی را نداشتند و حتی فارغ از آن، هیچ بیننده‌ای نبود که با یک نگاه به لیست سازندگانِ پر افتخار با تجربه‌ی این فیلم، متعجب نشود.

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم محمد رسول الله (ص) به زومجی مراجعه کنید.

فیلم محمد رسول الله

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات