فروش بیش از ۷ میلیون دستگاه اپل واچ در ۵ ماه گذشته

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر حدس زدن تعداد اپل واچ فروخته شده بسیار دشوار است، اما قدر مسلم این که فروش این ساعت هوشمند کمتر از حد انتظار اپل بوده است. با این حال پیش‌بینی‌ها حاکی از فروش بیش از ۷ میلیون دستگاه اپل واچ دارند که به راحتی از تعداد فروش ساعت‌های هوشمند اندرویدی یا تایزنی بیشتر بوده است.
تبلیغات

فروش اپل واچ در حد و اندازه‌های فروش آیفون ۶ اس و رکوردشنی آن نبوده است. محققان موسسه‌ی Canlys اعلام کرده‌اند که اپل بیش از ۷ میلیون ساعت هوشمند به فروش رسانده است که البته این رقم در مقایسه با ساعت‌های هوشمند اندرویدی یا تایزنی بسیار بیشتر بوده است.

اما ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت و دستبندهای سلامتی علاقمندان خاص خود را دارند و به این دلیل فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از می‌بند شیائومی، نباید خیلی اپل را نگران کند. با وجود این که می‌بند شیائومی بیش از یک سال قبل معرفی شده است، اما به نظر می‌رسد فروش آن در ماه‌های گذشته روند صعودی نیز داشته است.

پبل نیز در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ تنها ۲۰۰ هزار دستگاه از ساعت‌های هوشمند خود که دوام باتری بالایی داشته و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هماهنگ هستند، به فروش رسانده است. از طرفی سامسونگ نیز پیش‌بینی فروش کمتر از ۲۰۰ هزار عدد از ساعت جدید گیر اس ۲ خود داشته، که در مقایسه با اپل واچ مقدار بسیار کمی است.

فروش ۷ میلیون عدد اپل واچ از مجموع فروش ۱۵ ماه گذشته‌ی رقبای خود بیشتر بوده است که نشان از عملکرد بسیار خوب این ساعت دارد هر چند که این مدار فروش کمتر از حد انتظار اپل بوده است. به علاوه Canalys فروش ۵ ماهه‌ی این ساعت را مدنظر داشته است که نشان می‌دهد اپل در بازار ساعت‌های هوشمند بسیار موفق‌تر از رقبای مستقیم خود بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات