گلکسی اس 7 سامسونگ به LTE Cat 12 مجهز خواهد شد: سرعت دانلود بیش از ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که سامسونگ توسعه پرچمدار بعدی خودش را تسریع کرده و احتمالا در بهمن ماه ( فوریه ۲۰۱۶ )گلکسی اس ۷ رونمایی شود. گزارش‌های جدید حکایت از آن دارند که اس ۷ به تراشه ارتباطی سریع‌تری نیز مجهز شده است.
تبلیغات

بر اساس گزارش جدیدی از کره جنوبی، هر دو نسخه میان رده و بالارده تلفن گلکسی اس ۷ سامسونگ به قابلیت ارتباطی LTE Cat. 12 مجهز خواهند شد. به صورت تئوریک، سرعت دانلود این اتصال بیش از ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه است و سرعت آپلود آن به ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. برای آن که بتوانید مقایسه کنید، بد نیست بدانید که گلکسی اس ۶ به LTE Cat. 6 مجهز شده که سرعت دانلود آن نهایتا به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. البته بدیهی است که سرعت‌ اینترنتی که به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنیم، بسیار کندتر است و در ابتدا باید ببینید که آیا سرویس‌دهنده مخابراتی شده این سرعت اینترنت را برای شما فراهم می‌کند یا نه!

بر اساس شایعات این تلفن در سه نسخه با پردازنده‌های اکسینوس ۸۸۹۰، اکسینوس ۷۴۲۲ و اسنپدراگون ۸۲۰ روانه بازار خواهد شد. تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز به اولین هسته‌های پردازنده سفارشی‌سازی شده سامسونگ (Mongoose) خواهد بود که قرار است با هسته‌های Kyro کوالکام و Twister اپل رقابت کند.

همچنین گفته می‌شود چندین نوع سنسور دوربین در نسخه های مختلف گلکسی اس ۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از بین آنها می‌توان به سنسور ۱/۲ اینچی BRITECELL سامسونگ با فناوری فوتودیود دوگانه و سنسور IMX300 سونی که در سری تلفن‌های اکسپریا زد ۵ مورد استفاده قرار گرفته اشاره کرد. همچنین ممکن است جنس بدنه آن آلیاژ منیزیم بوده و کیفیت صدای اسپیکر آن بهبود یافته باشد. درگاه شارژر و انتقال داده آن نیز احتمالا به USB Type C تغییر خواهد کرد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا سامسونگ با گلکسی اس ۷ می‌تواند هیجان را به دنیای تلفن‌های هوشمند بازگرداند؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات