اسکایپ به کلید اشتراک گذاری محتوای وب‌سایت‌ها در این پیام رسان مجهز شد

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این روزها مشاهده‌ی کلید اشتراک‌گذاری محتوای تولید شده در وب‌سایت‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر و لینکداین به امری عادی تبدیل شده است. از این پس کلید اشتراک گذاری در اسکایپ نیز در کنار نشان سایر شبکه‌های اجتماعی قرار خواهد گرفت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش مایکروسافت در وبلاگ اسکایپ اعلام کرد که از این پس این سرویس پیام رسان نیز از وجود کلید اشتراک‌گذاری برخوردار خواهد بود. توسعه‌دهندگان می‌توانند با اضافه کردن کلید اشتراک‌گذاری اسکایپ در وب‌سایت‌ خود، این امکان را در اختیار کاربران قرار دهند تا با استفاده از این کلید به سرعت محتوای مورد نظر خود را برای سایر کاربران ارسال کنند.

شاید از خود بپرسید که عملکرد این کلید چگونه خواهد بود؟ پس از آنکه کاربر روی کلید به اشتراک‌گذاری اسکایپ کلیک کرد، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به حساب کاربری درخواست می‌شود. پس از وارد کردن این اطلاعات، کاربر می‌تواند یک یا چند نفر از دوستان خود را برای ارسال لینک اشتراک گذاری انتخاب کند. پس از کلیک روی کلید ارسال، لینک مورد نظر برای کاربران ارسال خواهد شد. حتی می‌توان پیامی را برای ارسال در کنار لینک مورد نظر وارد کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده، این کلید در دو نسخه‌ی تحت وب و دسکتاپ به خوبی کار می‌کند. در صورتی که شما نیز به عنوان توسعه‌دهنده علاقه دارید تا این کلید را در وب‌سایت خود قرار دهید، می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از اینجا دریافت کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات