زوم‌اپ: استودیوی کامل موسیقی با اپلیکیشن Soundcamp سامسونگ

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
Soundcamp اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ در زمینه‌ی آهنگ‌سازی و رکورد صدا است که به تازگی برای گوشی‌های این کمپانی منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Soundcamp اپلیکیشنی برای دوست داران موسیقی به حساب می‌آید که قادر است یک استودیوی مجازی و جمع و جور را در اختیار شما قرار بدهد. ابزارهایی که در این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد بسیار کامل‌تر از چیزی است که یک کاربر انتظار آن را دارد و باید اعتراف کرد که سامسونگ در ساخت این اپلیکیشن سنگ تمام گذاشته است و علاوه بر جمع‌آوری ابزارهای بی نظیری همچون شبیه‌ساز کیبورد، درام و... قادر است تا صدای شما یا سازهای در حال اجرا را در هشت لاین مختلف ضبط و به طور همرمان پخش کند که اگر کمی تجربه در آهنگ‌سازی داشته باشید به ارزشمند بودن این امکان در گوشی‌های همراه پی خواهید بود.

soundcamp

البته نکته‌ی عجیبی درباره‌ی Soundcamp وجود دارد که زحمت‌های بسیاری که برای این اپلیکیشن کشیده شده است را به نوعی بی فایده کرده است. این اپلیکیشن علاوه بر آنکه تنها بر روی گوشی‌های سامسونگ قابل نصب است، برای اجرا نیازمند اندروید آب نبات چوبی نیز خواهد بود که حداقل در زمان حال، تعداد مخاطبینی که قادر به نصب این اپلیکیشن خواهند بود را به شدت کاهش می‌دهد. اگر دارای یک گوشی سامسونگی هستید که از اندروید ۵ برخوردار است، می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر این اپلیکیشن را دانلود کنید. Soundcamp از طریق مارکت سامسونگ یعنی Galaxy Apps نیز قابل دریافت است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات