گوگل قابلیت Smart Reply را در کلاینت ایمیل اینباکس معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
شماری از کاربران معتقدند که دوران استفاده از ایمیل با توجه به ظهور انواع سیستم‌های پیام رسان به پایان رسیده است، اما کمپانی گوگل با عرضه‌ی کلاینت ایمیل اینباکس که مبتنی بر سرویس جی‌میل است، نشان داده که این تصور اشتباه است. حال گوگل سرویس Smart Reply را در اینباکس معرفی کرده که می‌تواند با مطالعه‌ی متن ایمیل دریافت شده، پیشنهاداتی را برای ارسال پاسخ سریع در اختیار کاربر قرار دهد.
تبلیغات

 گوگل امروز سرویس Smart Reply  را برای کاربران کلاینت ایمیل موبایل اینباکس معرفی کرد. با استفاده از این سرویس، کلاینت ایمیل قادر است متن ایمیل‌های دریافتی را خوانده و پیشنهاداتی را برای ارسال سریع پاسخ به کاربری که ایمیل مورد نظر را فرستاده، در اختیار کاربران قرار دهد. کارکرد این سیستم به این صورت است که با خواندن متن ایمیل و درک آن از سوی کلاینت، سه پاسخ در رابطه با متن ایمیل در قسمت پایین قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ی مورد نظر خود، در کسری از ثانیه پاسخ ایمیل‌های دریافتی را ارسال کند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که انتخاب جملات پیشنهادی توسط کلاینت ایمیل به معنای آن نیست که فقط می‌توان آن‌ها را ارسال کرد، بلکه می‌توان در ادامه‌ی عبارات پیشنهادی، جملات مدنظر خود را نیز اضافه کرد.

یکی از ویژگی‌های قابلیت پاسخ هوشمند، امکان یادگیری از رفتارها و انتخاب‌های کاربر است. برای مثال در صورتی که شما در قبال پاسخ‌های ایمیل دریافت شده از یک فرد، پاسخ پیشنهاد شده را برای چندین بار انتخاب نکنید، دیگر سیستم این پاسخ را از لیست پیشنهادات خود حذف خواهد کرد. بهترین مزیت استفاده از این امکان برای افرادی است که علاقه‌ای به تایپ کردن با موبایل‌ خود ندارند. با استفاده از این سیستم می‌توان پاسخ‌ ایمیل‌های دریافتی را در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به تایپ کردن داد.

در سال‌های اخیر گوگل‌ فعالیت‌های خود در حوزه‌ی یادگیری ماشین را افزایش داده و سرویس‌های متعدد ارائه شده توسط خود را با استفاده از قابلیت‌های برگرفته از فناوری ماشین، توسعه می‌دهد. یقینا این تنها قابلیتی نیست که به اینباکس اضافه شده و در آینده باید شاهد گزینه‌های دیگری نیز باشیم که به این کلاینت اضافه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات