مشخصات فنی گوشی سی 1 نوکیا فاش شد

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا مدت طولانی است که از بازار گوشی‌های هوشمند دور است؛ اما همان طور که مدیرعامل این شرکت، راجیو سوری اعلام کرده است این خروج موقتی بوده و نوکیا پس از تمام شدن مدت توافق خود با مایکروسافت در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی، بار دیگر به بازار گوشی های هوشمند بازخواهد گشت.
تبلیغات

به تازگی شاهد انتشار اخباری مبنی بر معرفی گوشی با نام سی ۱ بودیم که بعد از سال‌ها دارای برند نوکیا نیز خواهد بود. پس از انتشار رندری از این گوشی با سیستم‌عامل ویندوز، این بار رندرهای جدیدی از نوکیا سی ۱ به همراه برخی مشخصات فنی آن فاش شده است.

تصویر جدید به نظر می‌رسد از طرف فاش کننده‌های قبلی منتشر شده است. به علاوه این فاش‌کننده مدعی است اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی سی ۱ دارد.

بنابر گفته‌‌های این فرد نوکیا سی ۱ در دو نسخه با صفحات نمایش ۵ و ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی عرضه خواهد شد و حسگر دوربین‌های این دو نسخه نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. نسخه‌ی ۵ اینچی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل خواهد بود. اما نسخه‌ی ۵.۵ اینچ به ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین خودعکس (سلفی) ۵ مگاپیکسل تجهیز خواهد شد. به علاوه نوکیا سی ۱ در دو نسخه دارای سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل روانه‌ی بازار می‌شود.

همچنین این فرد ادعا می‌کند که نوکیا مدت زیادی است که در حال کار بر روی این گوشی است و حتی این شرکت در آزمایش‌های انجام شده بر روی نسخه‌های اولیه تصمیم گرفته تغییرات زیادی در سخت‌افزار مورد استفاده ایجاد کند.

به هر حال تا زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی مدت زمان زیادی باقی است و باید دید که نوکیا چه برنامه‌ای برای بازگشت قدرتمند به بازار گوشی‌های هوشمند دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات