انتشار تصاویر رندر تبلت Mercury مایکروسافت که هیچگاه ارائه نشد

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت پس از معرفی سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک به این موضوع اشاره کرد که پروژه‌ی سرفیس مینی را نیز در دست داشته، اما کنار گذاشته است. حال انتشار تصاویر رندر مربوط به تبلت دیگری از مایکروسافت با نام Mercury فاش شده که نشان از وجود تبلت دیگری دارد که به سرنوشت سرفیس مینی دچار شده است.
تبلیغات

 مایکروسافت در مهرماه سال جاری با برگزاری مراسمی به معرفی نسل جدید گجت‌های خود پرداخت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک اشاره کرد. گفته‌های مسئولان این کمپانی در مصاحبه‌های انجام شده حاکی از این بود که مایکروسافت طراحی و تولید سرفیس مینی را نیز در دست داشته، اما بنابه دلایلی همچون پیش‌بینی عدم موفقیت این محصول آن را کنار گذاشته است. حال تصاویر فاش شده نشان از این دارند که مایکروسافت ساخت تبلت دیگری را نیز با نام Mercury در دست داشته که به سرنوشت سرفیس مینی دچار شده است.

تصاویر جدید منتشر شده حاصل افشای اطلاعات توسط EVLeaks@ است. اطلاعات چندان زیادی در مورد این تبلت در دست نیست، جز اینکه بنابر اطلاعات ارائه شده مایکروسافت این محصول را با نام Mercury طراحی و توسعه داده است. همانطور که در تصاویر رندر فاش شده نیز دیده می‌شود، تبلت مایکروسافت را می‌توان نسخه‌ی بزرگی از گوشی‌های هوشمند لومیای این کمپانی خواند.

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان چنین حدس زد که تبلت مرکوری مایکروسافت از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۷ یا ۸ اینچی بهره می‌برد. از این‌رو این گجت هوشمند را باید بسیار کوچک‌تر از سرفیس مینی کمپانی خواند.

البته شماری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که سرفیس مینی در واقع همان تبلت مرکوری است. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعphonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات