پخش سری جدید برنامه تاپ گیر با حضور کریس ایوانز از ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ آغاز می شود

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
کریس ایوانز، مجری جدید برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر اعلام کرده که پخش سری جدید این برنامه‌ تلویزیونی از هشتم ماه می سال آینده میلادی یا همان ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. ایوانز اشاره‌ای به مجری یا مجریان دیگری که وی را در این برنامه همراهی خواهند کرد، نکرده است.
تبلیغات

 به گزارش گاردین، فیلمبرداری سری جدید برنامه تلویزیونی تاپ‌گیر آغاز شده است. سری جدید این برنامه‌ که به سبب رفتن سه مجری پیشین آن با تغییراتی بنیادی همراه خواهد شد، در ۱۶ قسمت تهیه می‌شود.

کریس ایوانز، مجری جدید برنامه‌ی تاپ گیر اعلام کرده که سری جدید این برنامه از نیمه‌ی دوم اردیبهشت ماه سال آینده‌ی میلادی تنها سه روز پس از پایان فیلمبرداری کار خود را آغاز خواهد کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده گروه فیلمبرداری در ماه ژانویه سفری را به آمریکا خواهند داشت تا بخشی از فیلمبرداری‌های بین قاره‌ای خود را انجام دهند.

شنیده‌ها حکایت دارند که ایوانز در پی اجرای این برنامه با روش‌های خود است و نمی‌خواهد تنها یک تقلید کننده از برنامه‌ای باشد که توسط جیمز می، ریچارد هاموند و جرمی کلارکسون اجرا می‌شد. هنوز مشخص نیست که آیا ایوانز همراهانی در این برنامه خواهد داشت یا خود به تنهایی درصدد اجرای این شوی تلویزیونی است.

سه گانه‌ی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند نیز در آن سوی میدان برنامه‌ای را در سرویس استریم متعلق به آمازون با نام آمازون پرایم آماده می‌کنند. این تیم هنوز نام برنامه‌ی خود را مشخص نکرده‌اند. پیش از این اخباری در مورد انتخاب نام‌هایی نظیر Gear Knobs منتشر شده بود که کلارکسون مدتی بعد تمام این شایعات را تکذیب کرد.

باید دید که سرونوشت این دو برنامه‌ی تلویزینی چگونه پیش رفته و کدام برنامه با استقبال گسترده‌ی کاربران روبرو خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات