شیائومی به دنبال فروش محصولات خود در بازار آفریقا است

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مطرح شیائومی در نظر دارد در ماه نوامبر برای اولین بار و به طور رسمی وارد بازار فناوری قاره‌ی آفریقا شود. آفریقای جنوبی، نیجریه و کنیا اولین کشورهای آفریقایی هستند که خواهند توانست از محصولات غول فناوری کشور چین استفاده کنند.
تبلیغات

در اولین گام، شرکت شیائومی قصد دارد گوشی‌‌های موبایل Redmi 2 در رده‌ی گوشی‌های اقتصادی و Mi 4 در رده‌ی گوشی‌های سطح بالا را با قیمت‌های ۱۶۰ و ۳۲۰ دلار در این کشور‌ها عرضه کند. شیائومی با همکاری یکی از خرده‌فروشان مطرح قاره‌ی آفریقا، Mobile in Africa Group، دستگاه‌های خود را به دست مصرف‌کنندگان خواهد رساند. گروه MIA در حال حاضر در ۱۴ کشور آفریقایی حضوری فعال دارد و فعالیت‌هایی از جمله بازاریابی، توزیع و خدمات پس از فروش را بر عهده می‌گیرد. برنامه‌ی شیائومی عرضه‌ی محصولات خود از طریق اینترنت، اپراتور و فروشگاه‌های فیزیکی است.

مدیر بخش استراتژی بین‌الملل شیائومی در همین زمینه اعلام کرده:

آفریقا یکی از مهم‌ترین مناطق دنیا بوده که بازار آن آماده‌ی افزایش سهم گوشی‌های هوشمند است. ما بسیار خوشحال هستیم که با همکاری یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های آفریقایی به دنبال فروش محصولات خود با قیمت‌هایی بسیار رقابتی هستیم.

با اشباع بازار چین از گوشی‌های هوشمند، شرکت شیائومی با ورود به بازار کشور‌های مختلفی چون هند، برزیل و در حال حاضر آفریقا خواهان ادامه‌ی فروش بالای محصولات خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات