توقف فروش پهنای باند به مخابرات ۶ استان به دلیل بدهی و بی‌توجهی به اخطار شرکت زیرساخت

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، فروش پهنای باند اینترنت به شرکت‌های مخابراتی در ۶ استان به دلیل بدهی و بی‌توجه به اخطار شرکت زیرساخت، متوقف شده است.
تبلیغات

محمود خسروی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه ۸ شرکت مخابرات استانی به شرکت ارتباطات زیرساخت بدهی داشته و به اخطارهای زیرساخت بی توجهی کردند، گفت:

دستور توقف فروش پهنای باند به این شرکت‌ها ابلاغ شده است که در دو روز گذشته دو استان برای حل مشکل، با زیرساخت وارد مذاکره شده‌اند اما در ۶ استان دیگر، دستور توقف فروش صادر شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه شرکت‌‌های مخابرات استانی باید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت زیرساخت اقدام کنند، افزود:

در غیر اینصورت، شرکت ارتباطات زیرساخت از فروش پهنای باند اینترنت به این شرکت‌ها، ممانعت به عمل می‌آورد.

به گفته‌ی خسروی، شرکت‌های مخابرات استانی، پرداخت بدهی خود را به گردن شرکت مخابرات ایران می‌اندازند و شرکت مخابرات ایران نیز بدهی بسیاری به زیرساخت دارد که آن را پرداخت نکرده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه موضوع بدهی‌های مخابرات به زیرساخت حل نشده، افزود:

حتی صورتجلسه‌ای که تنظیم و به مخابرات ارسال شده از سوی مخابرات بی پاسخ باقی مانده است.

اختلاف بر سر بدهی‌های شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت، چند ماهی است که محل مناقشه این دو شرکت است و پیش از این نیز در مردادماه امسال زیرساخت اعلام کرده بود که به دلیل بی‌توجهی مخابرات به تذکرات شرکت زیرساخت مبنی‌ بر پرداخت بدهی خود، ارتباط مشترکان مخابرات برای اینترنت و مکالمات بین الملل در ۹ استان قطع می‌کند.

این موضوع در آن زمان و با برگزاری جلساتی میان دو شرکت، اجرایی نشد و مسکوت ماند اما روز گذشته بار دیگر رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از محدودیت فروش پهنای باند این شرکت به دلیل اختلاف بدهی در ۸ استان خبر داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات