با مانیتور EW2750ZL BenQ آشنا شوید

یک‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ۲۷ اینچی بنکیو EW2750ZL با حاشیه‌ی بسیار باریک لب‌به‌لب و رزولوشن فول‌اچ‌دی رونمایی شد.
تبلیغات

شرکت بنکیو به‌تازگی نمایشگر جدیدی تحت عنوان EW2750ZL با اندازه‌ی ۲۷ اینچی و ویژگی Edge-to-Edge (دارای فریم یا قاب نازک) معرفی کرده است که با ترکیب فناوری‌های Cinema Mode به منظور افزایش کیفیت رنگ‌ها و فناوری Revolution Eyes به منظور راحتی بیشتر چشم‌ها در صورت تماشا طولانی مدت نمایشگر، تجربه ی تصویری لذت‌بخشی را مهیا می‌سازد.

این مانیتور با بهره‌گیری از پنل AMVA+، تصویری ۲۷ اینچی و Borderless را در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با قابلیت نمایش و تفکیک ۱۶.۷ میلیون رنگ و زمان تأخیر ۴ میلی ثانیه ارائه می‌دهد .همچنین این مدل مجهز به دو ورودی تصویر ویژه اتصال گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها است که به MHL معروف بوده و بدینوسیله به‌راحتی می‌توان ویدئو‌ها ، بازی‌ها و ... موجود در گوشی‌ها را روی این نمایشگر تماشا کرد . دیگر ورودی‌‌های تصویر نیز شامل یک پورت D-Sub و HDMI 1.4 هستند.

سایر فناوری‌های موجود در این مانیتور بنکیو باعث شبیه‌سازی تصاویر در رزولوشن‌های بالا و افزایش چگالی پیکسل‌های اصلی فایل ویدیویی در حال پخش شدن می‌شوند و وضوح بالاتری به تصویر کلی می بخشند تا تجربه‌ی کیفیت تصویری بالاتری را با وجود کیفیت پایینتر فایل منبع امکان‌پذیر شود. همچنین قابلیت Smart Focus نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا با پنهان کردن تصاویر پیرامونی و ایجاد تمرکز بر قسمت خاصی از تصویر به‌صورت انتخابی ، نظر مخاطبانش را به آن قسمت خاص بیشتر جلب کند.

ماینتور EW2750ZL BenQ

فناوری Revolution Eye نیز با استفاده از ویژگی Zero Flicker و Low Blue Light امکان حذف و ازبین‌بردن نورهای مضر و خسته کننده را فراهم می‌کند تا هم آسیب کمتری در اثر استفاده طولانی مدت از نمایشگر متوجه کاربر شود و هم خستگی چشم‌ها را کاهش دهد. مانیتورهای BenQ با گارانتی آواژنگ در سراسر ایران عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات