کسب امتیاز ۹۴۲۵۰ توسط فبلت میت 8 هواوی در تست بنچمارک انتوتو

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
هواوی دیروز فبلت جدید و قدرتمند خود با نام میت ۸ را معرفی کرد. این گوشی مجهز به آخرین نسل از پردازنده‌های هواوی، یعنی کرین ۹۵۰ شده است که توانسته در تست بنچمارک انتوتو امتیاز فوق‌العاده‌ی ۹۴۲۵۰ را کسب کند.
تبلیغات

هواوی دیروز گوشی جدید میت ۸ را که مجهز به پردازده‌ی قدرتمند کرین ۹۵۰ شده است، معرفی کرد. این گوشی قبلا نیز تست‌های بنچمارک انتوتو را گذرانده وتوانسته بود امتیاز ۸۲۹۴۵ را کسب کند که بسیار بیشتر از صدرنشینان این لیست یعنی گلکسی اس ۶ با امتیاز ۶۷۵۲۰ بود.

با این حال این گوشی بار دیگر تست‌های بنچمارک انتوتو را گذرانده و این بار توانسته امتیاز فوق‌العاده‌ی ۹۴۲۵۰ را کسب کند. هر چند نمی‌توان صحت این نتایج را تایید کرد، اما به هر حال نتایج نشان از این دارند که هواوی این بار پردازنده‌ای قدرتمند را در قالب کرین ۹۵۰ تولید کرده است.

huawei mate 8 benchmark post launch 1 19305

میت ۸ جدیدترین فبلت هواوی است که دارای پردازنده‌ی کرین ۹۵۰، سه یا چهار گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲،۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است. به علاوه این گوشی مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی شده است. این گوشی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ وارد بازارهای جهانی شده و قیمتی معادل ۴۷۰ دلار برای نسخه‌ی پایه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات