تغییرات اساسی در چینش مدیران ال‌ جی

پنج‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده که در حال انجام تغییراتی در رده‌ی مدیریتی است تا از این طریق کمپانی قوی‌تر و بهتر از پیش به کار خود ادامه دهد. این تغییرات در رده‌ی مدیریتی است.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکز اعلام کرده که در حال ایجاد تغییراتی در ساختار مدیریتی خود است تا از این طریق با عملکرد بهتر و قدرتمندتر از پیش به فعالیتش ادامه دهد. براساس اطلاعات ارائه شده ال‌جی از این پس توسط سه مدیر اصلی هدایت خواهد شد. این سه مدیر شامل جو سئونگ جین، موسس و مدیرعامل بخش لوازم خانگی، جونو چو، رئیس و مدیرعامل بخش گجت‌های موبایل و دیوید جونگ، رئیس هیئت مدیره و رئیس امور مالی این کمپانی است.

با اتخاذ این تصمیم و انتساب افراد مورد نظر در پست‌های تعریف شده، این سه مدیر حالا از آزادی عمل بیشتری برای تصمیم‌گیری مستقل برخوردارند. همچنین این تصمیم علاوه بر در اختیار گذاشتن آزادی عمل بیشتر، مسئولیت این افراد را نیز در قبال بخش‌هایی که در اختیار دارند، افزایش خواهد داد. کو بن جون، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی کل ال‌جی الکترونکیز، تمام کمپانی‌های فعال زیر نظر برند ال‌جی را هدایت خواهد کرد.

ال‌جی با وجود استفاده از ایده‌های خلاقانه در گوشی‌های هوشمندش، نتوانسته در چند سه‌ماهه مالی اخیر به اهدافی که برای آن تعیین شده، دست یابد. برخلاف بخش تولید گوشی‌های هوشمند این کمپانی، زیر مجموعه‌ی مربوط به تولید لوازم خانگی و تلویزیون‌های ال‌جی رشد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. جدا کردن بخش تولید گوشی‌های هوشمند و گجت‌های موبایل ال‌جی علاوه بر اینکه باعث آزادی عمل بیشتر این بخش برای طراحی و تولید محصولاتش می‌شود، بلکه سایر بخش‌ها را نیز به سوی موفقیت بیشتر رهنمون می‌کند. بخش تولید کامپوننت‌های وسیله‌ی نقلیه‌ی ال‌جی در کنار سه بخش دیگر کمپانی از جمله‌ی چهار زیرمجموعه‌ی ال‌جی است که این کمپانی کره‌ای حساب ویژه‌‌ای را روی برای پیشرفت در آینده باز کرده است.

باید دید که این تصمیم در فصل‌های آینده چه تاثیری روی عملکرد بخش‌های مختلف ال‌جی خواهد داشت؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات