جیونی ماراتون ام ۵ با باتری ۶۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی برای اولین بار در بازاری خارج از چین ارائه شد

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی جیونی گوشی هوشمند Marathon M5 را در بازار هند عرضه کرد. ظاهرا برای نخستین بار است که محصول این شرکت در بازاری خارج از چین عرضه می‌شود.
تبلیغات

گوشی Marathon M5 که پیشتر در بازار چین عرضه شده دارای دو باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به ادعای کمپانی تولید کننده، در مجموع قدرتی معادل ۶۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و حدود ۴ روز شارژ نگه می‌دارد. همچنین گفته می‌شود که وقتی باتری ۵ درصد شارژ داشته باشد حدود ۶۲ ساعت دوام می‌آورد. از این دستگاه همچنین می‌توان به عنوان پاوربانک استفاده کرده و برای شارژ سایر گوشی‌ها از آن بهره برد.

از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای MT6735 با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل اشاره کرد.

این گوشی با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازار هند عرضه شده، در حالی که نسخه‌‌ای از آن با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران چینی قرار دارد.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین خود عکس (سلفی) آن ۵ مگاپیکسلی است.

ماراتون M5 حدودا ۲۱۴ گرم وزن دارد و با ابعاد ۱۵۲ در ۷۶ در ۸.۵۵ میلی‌متر به همراه دو سیمکارت و پشتیبانی از نسخه ۵.۱ اندروید آبنبات‌چوبی به بازار هند عرضه شده است.

قیمتی که جیونی برای این گوشی در نظر گرفته ۲۷۰ دلار است و از امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات