آیا بلک‌بری در گوشی آینده خود از اکسینوس 7420 استفاده خواهد کرد؟

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Priv اولین تجربه‌ی اندرویدی بلک‌بری به شما می‌رود که به عقیده بسیاری از کارشناسان هنوز به تکامل نرسیده است. به تازگی یک گوشی از بلک‌بری در بنچمارک GFXBench مشاهده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید گوشی Priv را به عنوان اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری نتوان یک موفقیت بزرگ برای این شرکت دانست. بلک‌بری تازه در ابتدای راه مهاجرت به اکوسیستم اندروید است. به تازگی گوشی با نام "Blackberry STV100-1" در بنچمارک GFXBench رویت شده است که نام اکسینوس ۷۴۲۰ در آن خودنمایی می‌کند.

اکسینوس ۷۴۲۰ یکی از موفق‌ترین پردازنده‌های امسال به شمار می‌رود. سامسونگ از این پردازنده‌ در پرچمداران امسال خود بهره جسته است. اکسینوس ۷۴۲۰ پیش از این توسط میزو به کار برده شده بود و حالا شاهد هستیم که بلک‌بری نیز به استفاده‌کنندگان این چیپ قدرتمند پیوسته است.

بلک بری اگزینوس ۷۴۲۰

بلک‌بری پریو پیش از این از کد "SVT100-x" استفاده می‌کرد؛ ولی واضح است که این گوشی از اکسینوس بهره نبرده است. این احتمال وجود دارد که این مشخصات مربوط به گوشی اندرویدی جدید بلک‌بری یعنی Vienna باشد. مدتی پیش تصویری منتسب به این گوشی فاش شد که از وجود صفحه کلید فیزیکی در آن حکایت داشت.

شباهت زیادی بین مشخصات این گوشی و گلکسی اس ۶ سامسونگ وجود دارد. استفاده از صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی QHD در کنار سه گیگابایت رم ما را به یاد پرچمدار شرکت سامسونگ می‌اندازد. این شباهت‌ها باعث شده تا تغییر نام دستگاه رجیستر شده خیلی دور از ذهن نباشد. بلک‌بری هنوز در مورد شایعات به وجود آمده صحبتی نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات