زومجی: بهترین فیلم‌های باکس‌ آفیس؛ خروش ۱۰۰ میلیون دلاری قسمت آخر Hunger Games

سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بخش دوم از قسمت آخر مجموعه فیلم‌های Hunger Games با نام mockingjay (مرغ مقلد) سرانجام اکران شد و توانست افتتاحیه‌ی خوب ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کند. زومجی در این هفته باز سری به باکس آفیس زده تا نگاهی کلی به وضعیت فروش فیلم‌ها داشته باشد و به معرفی تازه اکران شده‌ها بپردازد.
تبلیغات

بعد از اتمام دوره‌‌ی اکران بلا‌ک‌باسترهای تابستانی با پایان این فصل، اکنون نوبت آغاز عرضه‌ی موج دوم کله گنده‌‌های هالیوود در روزهای منتهی به تعطیلات کریسمس و فراتر از آن است. اولین‌شان «اسپکتر»، جدیدترین فیلم جیمز باند و اکنون بازگشت کتنیس اوردین و دار و دسته‌اش با «بازی‌های گرسنگی: مرغ‌مقلد-قسمت دوم» تبدیل به بلاک‌باستر بعدی امسال شده است. پس، این هفته تمام بحث و گفتگوهای باکس آفیس پیرامون اینکه آخرین فصل از اقتباس سینمایی کتاب‌های نوجوان‌پسند سوزان کالینز چند مرده حلاج بوده است، می‌چرخد. برای شروع باید گفت قبل از اکران فیلم، تحلیلگران انتظار داشتند تا قسمت دوم «مرغ‌مقلد»، بعد از افتتاحیه‌ی صد و چند میلیونی «مینیون‌ها» در ماه جولای، تبدیل به دیگر افتتاحیه‌ی صد میلیونی امسال شود. با وجود اکران‌های همزمانی مثل «رازی در چشمانشان» (Secret  in their Eyes) و «شب قبل» (The Night Before) که هر دو از گروه بازیگران شناخته‌شده و قدرتمندی بهره می‌برند، شاید کار «مرغ‌مقلد» با کمی دشواری همراه بود. با این وجود گزارش‌ها حاکی از آن بود که کتنیس اوردین موفق شده از مرز ۱۰۰ میلیونی که انتظارش را می‌کشیدیم، عبور کند و حتی یک میلیون بیشتر هم بفروشد.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس‌ آفیس: افتتاحیه ۱۰۰ میلیونی قسمت آخر «بازی‌های گرسنگی» ناامیدکننده بود! به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات