سوبارو از مدل مفهومی نسل بعدی ایمپرزا رونمایی کرد

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سوبارو در نمایشگاه خودرو لس آنجلس از مدل مفهومی نسل بعدی ایمپرزا رونمایی کرد. این خودروی مفهومی اهمیت ویژه‌ای برای سوبارو خواهد داشت؛ زیرا تمامی مدل‌های آینده این شرکت با همین زبان طراحی به بازار عرضه خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 طبق گفته سوبارو، مدل مفهومی نسل بعدی ایمپرزا پیش‌نمایشی از خودروهای آینده‌ی این تولیدکننده‌ی ژاپنی خواهند بود. سوبارو از مدل مفهومی ایمپرزا برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳ رونمایی کرد و از آن زمان تا کنون با تغییرات این مدل و نزدیک کردن آن به نمونه‌ی واقعی، به نمایش این خودروی مفهومی در نمایشگاه‌های مختلف مشغول است. 

شرکت‌های ژاپنی پس از مشاهده‌ی سرمایه‌گذاری عظیم رقبای کره‌ای خود در بخش طراحی و بدست آوردن بخش بزرگی از بازار به واسطه‌ی طراحی‌های جذاب محصولات، فهمیدند که در بخش طراحی و زیبایی خودروهای خود کم کاری کرده‌اند و به همین دلیل به تمرکز بیشتر در این بخش پرداختند. اقدام اخیر سوبارو و توسعه‌ی زبان جدید طراحی با نام داینامیک ایسک سالید، را می‌توان گواه این مدعی دانست.

سوبارو ایمپرزا

سوبارو اعلام کرده که در مدل مفهومی ایمپرزا توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های آیرودینامیکی داشته است. چراغ‌های جلو با نام چشمان شاهین، جلو پنجره‌ی ۶ وجهی، سپری عضلانی در کنار رینگ‌های ۱۹ اینچی به خوبی نمایانگر ذات اسپرت و خشن ایمپرزا است. خطوط ایجاد شده از کنار چراغ‌های جلو پس از عبور از بخش کناری خودرو، در قسمت انتهایی به چراغ‌های عقب می‌رسد که از ظاهری مشابه چراغ‌های جلو بهره می‌برند.

سوبارو ایمپرزا

سوبارو به تازگی پیشرانه‌های مصرفی در مدل‌های ایمپرزا را تحت بهبود قرار داده است و به همین دلیل به احتمال فراوان در نسل آینده‌ی ایمپرزا نیز از همین پیشرانه‌ها بهره خواهد برد. پیشرانه‌ی ۲ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و سیستم چهارچرخ محرک به صورت استاندارد موجود هستند و علاقه‌مندان به سرعت، می‌توانند پیشرانه‌ی مجهز به توربوشارژر را با قدرت ۲۶۸ یا ۳۰۵ اسب بخار را سفارش دهند.

سوبارو هنوز زمان دقیقی برای ارائه یا نمایش اولین نمونه از ایمپرزا را اعلام نکرده است. امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد ورود این خودرو‌ی زیبا، توانمند و خوش قیمت باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات