تصاویر مربوط به اپلیکیشن پشتیبانی اپل فاش شد

یک‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش شده نشان از این دارد که اپل در حال کار روی اپلیکیشن پشتیبانی مبتنی بر iOS است تا از این طریق میزان مراجعه‌ی کاربران به اپل استور و کمک گرفتن از تیم پشتیبانی موسوم به Genius Bar کاهش پیدا کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس تصاویر فاش شده از محیط یک اپلیکیشن مبتنی بر iOS، اپل در حال طراحی نرم‌افزار کمکی برای کارکنان است تا از این طریق میزان مراجعه‌ی کاربران به اپل استور و استفاده از Genuis Bar در این فروشگاه‌ها به حداقل برسد. براساس اطلاعات ارائه شده این اپلیکیشن از Apple ID کاربر مورد نظر استفاده کرده و همچنین اطلاعات مربوط به تمام ابزار‌های اپلی مرتبط با آن Apple ID را در خود نگه خواهد داشت. تصاویر مورد نظر توسط سانی دیکسون فاش شده است. وی پیش از سابقه‌ی افشای اطلاعات در رابطه با شماری از آیفون‌های اپل را در کارنامه دارد.

تصاویر منتشر شده نشان از این دارند که کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکشن مشکلات خود را تایپ کرده و در پاسخ، دستوراتی آماده را برای رفع مشکل مورد نظر دریافت کنند. در صورتی که مشکل کاربر با استفاده از این دستورات آماده مشکل یابی قابل حل نباشد، کاربر مورد نظر می‌تواند از طریق چت متنی با یکی از کارشناسان گفتگو کرده و مشکل خود را از این طریق مطرح کند. کاربر می‌تواند از طریق گفتگو با کارشناس مورد نظر، در صورت حل نشدن مشکل، قرار ملاقاتی را برای مراجعه به نزدیک‌ترین اپل استور تنظیم کرده و مشکل خود را به راحتی حل کند. هنوز مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن بصورت پیش فرض روی گوشی نصب شده خواهد شد یا کاربران می‌توانند در صورت تمایل این اپلیکیشن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

یکی از مواردی که با دیدن این اپلیکیشن می‌توان آن را پیش‌بینی کرد، احتمال کاهش نیروهای فعال در اپل استورهای این کمپانی است. با توجه به اینکه اپل درصدد کاهش فشار روی کارکنان در اپل استورها است، شاید در آینده اخباری در مورد کاهش نیروهای در حال کار در این قسمت بشنویم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات