امکان جستجوی اپ‌های مشابه اندروید در ویندوز فون با نصب اپلیکیشن App Comparison

یک‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
AppComparison به بررسی برنامه‌های نصب شده روی گوشی اندرویدی شما و نشان دادن معادل‌ها و مشابه‌های آن در ویندوزفون است.
تبلیغات

با اپلیکیشن جدید مایکروسافت می‌توانید تعداد اپلیکیشن‌های گوشی اندروید خود که در ویندوز فون وجود دارند را مشاهده کنید. اگر اپلیکیشنی وجود نداشته باشد معادل‌های آن در ویندوز موبایل برای شما به نمایش درخواهند آمد.

زمانی که برنامه را نصب و اجرا کنید، تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده توسط آن پیدا خواهند شد. سپس از شما خواسته می‌شود تا دسته‌ای از اپلیکیشن‌ها که به آن‌ها علاقه دارید را انتخاب کنید. سپس این برنامه معادل‌های مستقیم یا مشابه اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی اندرویدی شما را در استور ویندوز موبایل به نمایش می‌گذارد. برای مثال گوگل مپز در ویندوز موبایل وجود ندارد و مشابه آن یعنی HERE در این اپلیکیشن برای شما به نمایش در می‌آید.

همان طور که می‌توان حدس زد بسیاری از اپلیکیشن‌های اندروید معادلی در ویندوز فون ندارند با این حال می‌توان اپلیکیشن‌های مشابه را در این بین یافت. از طرفی این برنامه مایکروسافت کیفیت اپلکیشین‌های ویندوز فون را به نمایش نمی‌گذارد. برای مثال، مدت زیادی است که نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام ارائه شده و بروزرسانی برای آن عرضه نشده است. توییتر نیز جزو اپلیکیشن‌هایی است که در مدتی بسیار طولانی بروزرسانی نشده است.

این موارد ممکن است برعکس آن چه که هدف مایکروسافت بوده، نکات ضعف ویندوز فون را به نمایش بگذارد. ویندوز موبایل نکات قوت بسیاری دارد اما تنوع و کیفیت اپلیکیشن‌ها یکی از این موارد نیست و مایکروسافت باید بیشتر نکات قوت خود را به رخ بکشد تا نکات ضعف. App Comparison را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از کیفیت و تنوع اپلیکیشن‌ها در ویندوز فون راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات