زومجی: بهترین فیلم‌های باکس‌ آفیس؛ فقط جیمز باند باید گیشه را از بدترین روزهایش نجات دهد!

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
این هفته شاید از فیلم‌های جدید بخاری بلند نشده باشد، اما خبرهای خوبی از شروع سونامی «اسپکتر»، جدیدترین فیلم جیمز باند به گوش می‌رسد. زومجی طبق معمول با گزارش هفتگی باکس‌آفیس برگشته تا نگاهی عمیق به وضعیت فروش فیلم‌ها و همچنین معرفی جدیدترین اکران‌ شده‌ها بپردازد.
تبلیغات

اگر انتظار دارید بعد از دو هفته کسادی باکس‌آفیس، این هفته جدول تکانی اساسی بخورد، دل‌تان را صابون نزنید. وقتی مردم به «کریمسون پیک» و «پل جاسوس‌ها» بی‌محلی کنند، وای به حال بقیه‌ی فیلم‌های کمتر شناخته‌شده! از همین رو، برای سومین هفته‌ی متوالی اکثر گفتگوهای باکس آفیس پیرامون فیلم‌هایی می‌چرخد که در رسیدن به انتظاراتی که ازشان می‌رفت، شکست خورده‌اند. با این تفاوت که این هفته که مصادف با هالووین هم است را باید خشک و خالی‌ترین‌شان دانست. تازه‌ واردهایی مثل «جزغاله» (Burnt) و «برند ما یعنی بحران» (Our Brand is Crisis) کمتر از بدبینانه‌ترین پیش‌بینی‌های تحلیلگران فروش کرده‌اند. از همین سو، اگرچه مجموع فروش ۱۲ فیلم برتر جدول برابر با ۶۲ میلیون دلار است، اما این هفته را باید بدترین هفته‌ی سال ۲۰۱۵ بدانیم. این ۶۲ میلیون دلار، حدود ۳.۸ میلیون دلار کمتر از اولین هفته‌ی سپتامبر است که قبل از این به عنوان بدترین هفته‌ی ۲۰۱۵ شناخته می‌شد؛ زمانی که فیلم «اتاق جنگ» در دومین هفته‌ی اکرانش فقط با فروش ۹.۴ میلیون دلار، صدر جدول را به چنگ آورد. با این حال، اگرچه جدول امریکای شمالی برهوتی بیش نیست، اما گزارش‌ها حاکی از این است که «اسپکتر»، جدیدترین فیلم جیمز باند چپ و راست درحال شکستن رکوردهای مختلف پس از آغاز اکرانش در برخی کشورهای خارجی است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس‌ آفیس؛ فقط جیمز باند باید گیشه را از بدترین روزهایش نجات دهد! به زومجی مراجعه کنید.

Box Office

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات