بروزرسانی اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید، امکان ذخیره ویدیوهای دریافتی را فراهم می‌کند

پنج‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید دارای نقاط ضعف بسیاری بود؛ اما مایکروسافت با بروزرسانی این اپلیکیشن، امکانات و قابلیت‌های زیادی را به آن افزوده است. آخرین بروزرسانی ارائه شده برای این اپلیکیشن این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا پیام‌های ویدیویی دریافت شده از طریق اسکایپ را در گوشی هوشمندشان ذخیره کنند.
تبلیغات

در صورتی که دوست دارید تا پیام‌های ویدیویی دریافت شده از طریق اسکایپ را روی گوشی هوشمند اندرویدی خود ذخیره کنید، تنها کافی است تا اپلیکیشن اسکایپ روی گوشی هوشمند اندرویدی خود را به آخرین نسخه از آن بروزرسانی نمایید. از این پس کاربران اندورید قادر خواهند بود تا در صورت تمایل برای ذخیره کردن پیام ویدیویی دریافت شده روی گوشی هوشمندشان، تنها روی آن کلیک کرده و گزینه‌ی ذخیره کردن در گالری را انتخاب کنند. این تنها قابلیتی نیست که مایکروسافت به اپلیکیشن اسکایپ اندروید اضافه کرده و در صورت بروزرسانی این اپلیکیشن، با شمار دیگری از قابلیت‌های جدید نیز روبرو خواهید شد. برای مثال می‌توان با کلیک روی یک مکالمه در تب آخرین مکالمات صورت گرفته، منوی جدیدی را مشاهده کرد که شامل ابزارهایی نظیر پاک کردن، انتخاب به عنوان خوانده شده و همچنین عدم دریافت اعلانیه است.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگری که از طریق این بروزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، باید به تسهیل اشتراک‌گذاری تصویر اشاره کرد. علاوه بر بهبود قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر در گروه‌های اسکایپ، امکان فروارد کردن یک تصویر نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است. علاوه بر تصاویر، اسکایپ از امکان فروارد کردن اموجی‌های جدیدی که در واقع فایل‌های GIF هستند نیز پشتیبانی می‌کنند. در صورتی که این اپلیکیشن را در اختیار نداشته یا می‌خواهید آن را به آخرین نسخه‌ی بروزسانی کنید، می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات