ال جی سیستم پرداخت خود را از ماه آینده‌ راه اندازی می کند

پنج‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
راه‌ اندازی سیستم‌های پرداخت از طریق موبایل یکی از ترندهای جدید بازار است که کمپانی‌ها یک به یک در حال کار روی آن و راه‌اندازی‌ پلتفرم اختصاصی خود هستند. حال ال‌جی تایید کرده که ماه آینده‌ی میلادی سیستم پرداخت خود را بصورت رسمی راه‌اندازی کرده و در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

 این روزها کمپانی‌ها در پی راه‌اندازی سیستم پرداخت موبایل اختصاصی خود هستند. پس از آنکه اپل، گوگل و سپس سامسونگ سیستم‌های پرداخت خود را معرفی کرده و در اختیار کاربرانشان قرار دادند، حال نوبت به ال‌جی رسیده تا پلتفرم پرداخت از طریق موبایل خود را ماه آینده‌ی میلادی بصورت رسمی در اختیار کاربران قرار دهد.

ال‌جی در گفتگو با دیجی‌تایمز تایید کرده که در نظر دارد تا سیستم پرداخت مالی موبایل خود را حداکثر تا ماه آینده‌ی میلادی راه اندازی کند. ال‌جی هم‌اکنون قراردادهایی با کمپانی‌های صادر کننده‌ی کارت‌های اعتباری در کره‌ی جنوبی منعقد کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق آغاز به کار رسمی این سیستم از سوی ال‌جی اعلام نشده است.

ال‌جی اطلاعات تکمیلی در رابطه با جزئیات مربوط به این سیستم را نیز ارائه نکرده است. برای مثال مشخص نیست که در پلتفرم پرداخت ال‌جی همچون اپل پی از NFC استفاده شده یا همچون سامسونگ پی از سیستم MST بهره گرفته شده است.

یقینا کار برای ال‌جی در این حوزه بسیار سخت بوده و این کمپانی باید تلاش فراوانی را به کار گیرد تا شاید بتواند همچون گوگل، اپل و سامسونگ کاربرانی را حول سیستم خود جمع کند. به طور حتم ارائه‌ی سرویسی متفاوت از آنچه که سایر سرویس‌های پرداخت موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهند، می‌تواند تضمینی بر موفقیت سیستم پرداخت ال جی باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعgsmarena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات