اچ تی سی به خریداران وان ام 9 اعتبار ۱۰۰ دلاری گوگل پلی و دیزایر 626 اهدا می کند

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی همچنان به ارائه‌ی تخفیف‌ها و کمپین‌های فروش فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد. حال نوبت به وان ام ۹ این کمپانی رسیده تا کاربران با خرید آن، یک کارت اعتباری ۱۰۰ دلاری را برای خرید از گوگل پلی را در کنار گوشی‌هوشمند دیرایز ۶۲۶ به رایگان در اختیار بگیرند.
تبلیغات

پس از ارائه‌ی تخفیف برای دوربین اکشن کم، حال قرعه به نام گوشی هوشمند وان ام ۹ تایوانی‌ها در آمده تا کاربران را ترغیب به خرید این گوشی هوشمند کند. براساس اطلاعات ارائه شده از امروز خریدارانی که از طریق وب‌سایت اچ‌تی‌سی اقدام به خرید وان ام ۹ این کمپانی کنند، می‌توانند یک گوشی هوشمند دیزایر ۶۲۶ را در کنار یک کارت اعتباری ۱۰۰ دلاری گوگل پلی به رایگان دریافت کنند. با دریافت هدیه‌ی ۱۰۰ دلاری مربوط به گوگل پلی، کاربران می‌توانند انواع بازی‌، کتاب، موسیقی و اپلیکیشن‌‌های مورد نیاز خود را تا ۱۰۰ دلار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

ارزش کل پکیجی که اچ‌تی‌سی با خرید وان ام ۹ در اختیار کاربران قرار می‌دهد برابر ۹۲۹ دلار است. با کسر ارزش کنونی گوشی دیزایر ۶۲۶ و اعتبار ۱۰۰ دلاری گوگل پلی، باید به این نکته اشاره کرد که خرید وان ام ۹ شامل ۳۰ درصد تخفیف می‌شود. اچ‌تی‌سی سعی دارد تا با ارائه‌ی تخفیف و راه‌اندازی کمپین‌های فروش محصولات خود، کاربران را به سمت محصولات این کمپانی جذب کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعandroidandme

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات