بروزرسانی اندروید مارشمالو ۲۵ آذر برای جی 3 ال جی ارائه می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
بروزرسانی نسخه‌ی سیستم‌عامل یکی از مهم ترین نکات در مورد گوشی‌های اندرویدی است. به تازگی خبرهایی از بروزرسانی نسخه‌ی اندروید گوشی‌های هوشمند جی‌۳‌ و ‌جی ۴ ال‌جی منتشر شده است. اگر شما هم صاحب جی ۳ یا جی ۴ ال‌جی هستید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان بروزرسانی این گوشی‌ها  با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در شرایطی که بسیاری از افرادی که گوشی جی ۳ ال‌جی دارند در انتظار ارائه‌ی اندروید ۵.۱ برای آن هستند، به تازگی اعلام شده که این نسخه‌ی اندروید برای این محصول ارائه نخواهد شد و در عوض بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای  گوشی هوشمند جی ۳ ال‌جی، ۲۵ آذر ماه ارائه می‌شود. به نظر می رسد این بروزرسانی ابتدا در کشور لهستان صورت می‌پذیرد و پس از آن در سایر نقاط دنیا هم عرضه می‌شود؛ که البته این امر شباهت زیادی به بروزرسانی نسخه‌ی اندروید برای پرچمدار ال‌جی یعنی گوشی هوشمند جی ۴  دارد؛ چرا که بروزرسانی جی ۴ نیز ابتدا از لهستان و البته زودتر از جی ۳ آغاز می‌شود.  به این ترتیب باید بگوییم که ال‌جی تا اینجای کار در زمینه‌ی برنامه‌ریزی بروزرسانی نسخه‌ی اندروید گوشی‌های خود بخوبی عمل کرده است.

پیش از این وان A9 اچ‌تی‌سی هم با اندروید ۶ به بازار عرضه شده که اگر این گوشی هوشمند  و نکسوس‌های جدید را کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد که جی ۳ و جی ۴ ال‌جی اولین گوشی‌های هوشمند هستند که به اندروید مارشمالو بروز می‌شوند. همچنین شایان ذکر است که بروزرسانی به جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای گلکسی نوت ۵ سامسونگ و موتو ایکس استایل موتورولا به زودی صورت می‌گیرد. 

جی ۳ و جی ۴ هر دو از موفق‌ترین محصولات شرکت ال‌جی بوده‌اند و به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد تا با پشتیبانی به موقع و بروزرسانی سریع سری پرچمدار خود، مشتریان را به خرید بیشتر گوشی‌های این کمپانی ترغیب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات