ایسوس فهرست محصولات قابل ارتقا به اندروید ۶ را منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس لیستی از محصولاتی که آپدیت اندروید ۶ دریافت می‌کنند را منتشر کرد. البته نام برخی از محصولات امسال این کمپانی در لیست به‌روزرسانی اندروید دیده نمی‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس نام پنج دستگاه خود را که از آخرین نسخه‌ی اندرویید بهره‌مند می‌شوند، اعلام کرد. این دستگاه‌ها همگی در حال حاضر دارای اندروید آب‌نبات چوبی ۵ یا ۵.۱ هستند. این لیست شامل یک تبلت پدفون‌ اس (PF500KL) و چند نسخه مختلف از گوشی‌های هوشمند کمپانی در چند ماه اخیر است.

این گوشی‌ها شامل پرچم‌دار اخیر کمپانی یعنی زن‌فون ۲ (ZE550ML / ZE551ML)، نسخه‌ی لوکس و گرانتر از همین دستگاه با نام‌ زن‌فون۲ دلوکس (ZE551ML)، گوشی زن‌فون۲ با فوکوس لیزری (ZE500KG / ZE500KL / ZE600KL / ZE601KL) و گوشی زن‌فون۲ سلفی با قابلیت فوکوس برای دوربین سلفی (ZD551KL) است. با اینکه کمپانی متعهد شده تا آپدیت‌ها را منتشر کند اما زمان انتشار دقیقی برای این کار اعلام نکرده است.

تنها ابهامی که در مورد این لیست وجود دارد در مورد تکمیل نبودن آن است. ایسوس چند ماه پیش سری میان‌رده‌ی خود را با نام زن‌فون روانه‌ی بازار جهانی کرد، اما در این لیست نامی از این مدل دیده نمی‌شود. همچنین، مدل‌های اولیه‌ی زن‌فون با نام‌های زن‌فون ۴، ۵، ۶ و زیرشاخه‌های آن‌ها در این لیست نیستند که به نظر می‌‌رسد پایان کار این مدل‌ها در بروزرسانی‌های جدید است.

شایعات اولیه حاکی است که زن‌فون‌های نسل اول در زمان دیگری آپدیت خواهند شد. این زن‌فون‌ها تاکنون دو بار آپدیت اندروید را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر با نسخه‌ی اندروید آبنبات چوبی کار می‌کنند، در حالی که با نسخه‌ی اولیه‌ی اندروید آبنبات ژله‌ای ساخته شده بودند. سال گذشته آپدیت کیت‌کت برای زن‌فون‌ها عرضه شد و بعد نسخه‌ی آبنبات چوبی را دریافت کردند.

البته می‌توان حدس زد که این لیست نهایی ایسوس نیست. چون نام سری تبلت‌های زن‌پد هم که چند ماه پیش به بازار آمد در لیست دیده نمی‌شود. حالا سوال این است که آیا ایسوس فقط بعد از چند ماه، پشتیبانی از سری زن‌پد را متوقف می‌کند یااینکه در تاریخ دیگری زن‌پدها را هم به لیست اضافه خواهد کرد؟ کاربران زن‌فون‌های نسل اول منتظرند تا ببینند سرانجام نسخه‌ی ۶ اندروید برای دستگاهشان منتشر می‌شود یا خیر. همچنین جالب است ببینیم انتشار نسخه‌های آپدیت اندروید برای کاربران ایسوس در سطح جهان چه مدت طول می‌کشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات