تصاویر فبلت قدرتمند ایکس 6 ویوو فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری در رابطه با گوشی ایکس ۶ ویوو بوده‌ایم. گوشی که احتمال می‌رود ۴ گیگابایت رم داشته و حتی یک گیگابایت رم مجزا برای انجام کارهای گرافیکی نیز در آن تعبیه شود. حالا شاهد ثبت شدن این گوشی در پایگاه داده‌ی آژانس رگولاتوری چین TENAA و فاش شدن تصاویر آن نیز هستیم.
تبلیغات

با توجه به انتشار شایعات بسیار و پوسترهای تبلیغاتی توسط ویوو به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی فبلت ایکس ۶ ویوو خواهیم بود. حالا فبلت ایکس ۶ به تازگی تست‌های آژانس رگولاتوری چین، TENAA را نیز گذرانده است و به طور قطع انتظار زیادی برای معرفی آن نخواهیم کشید. اما متاسفانه تنها تصاویر گوشی توسط TENAA منتشر شده و شاهد انتشار مشخصات فنی نیستیم.

vivo x6 05e5a

همان طور که در تصاویر نیز مشخص است، ایکس ۶ دارای بدنه‌ای فلزی و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خواهد بود. در سمت چپ فریم گوشی نیز شاهد حضور دکمه‌های پاور و تنظیم حجم صدا بوده و در سمت راست آن نیز درگاه سیم کارت قرار خواهد گرفت. به علاوه در تصویر می‌توان اندکی برآمدگی در بخش دوربین را نیز مشاهده کرد.

ظاهرا ایکس ۶، مجهز به صفحه نمایش ۶ اینچ QHD، فناوری فورس تاچ در بدنه‌ای به ضخامت ۴ میلی‌متر، پردازنده ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۲۱ مگاپیکسل و دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌شود. همچنین ایکس ۶ دارای یک گیگابایت رم مجزا برای انجام کارهای گرافیکی نیز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات