تصاویری از نسل دوم گلکسی A5 و گلکسی A7‌ سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
در شرایطی که پیش از این انتظار می‌رفت گلکسی A7‌ سامسونگ کمی دیرتر از گلکسی A3 و گلکسی A5 معرفی شود، امروز تصاویری از گلکسی A7 سامسونگ هم منتشر شد. به کمک این تصاویر بیشتر با زبان طراحی میان‌رده‌های سامسونگ در سری گلکسی A آشنا می‌شویم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد نسل دوم گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ در محافل خبری منتشر شده است. پیش از این هم در زومیت تصاویری از نسل جدید گلکسی A3 و گلکسی A5 را دیده‌اید. اما امروز تصاویر دیگری  از نسل دوم گلکسی A5 و گلکسی A7‌ منتشر شده که دید بهتری به ما بخصوص در مورد فبلت گلکسی A7 می‌دهد.

نسل دوم گلکسی A5‌ سامسونگ به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، ۲ گیگابایت رم، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷ که بر روی فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتزی تنظیم شده و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720‌ مجهز است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی‌ هوشمند تعبیه شده است. از نظر نرم‌افزاری، نسل دوم گلکسی A5 به اندروید ۵.۱.۱ مجهز است. این گوشی که شماره مدل آن SM-A510 است دارای بدنه فلزی است.

second generation samsung galaxy a7 8424c

نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ نیز به نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ مجهز است. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند است. انتظار می‌رود که اندروید نصب شده روی SM-A710 نسخه‌ی ۵.۱.۱ باشد و همانطور که از تصاویر به نظر می‌رسد، گلکسی A7 نیز بدنه فلزی خواهد داشت. 

images of the second generation samsung galaxy a5 and second generation samsung galaxy a7 surface 1 388cb

هنوز این دو گوشی هوشمند به طور رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌اند. نظر شما در مود گلکسی A5 و گلکسی A7‌ سامسونگ چیست؟

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات