گلکسی اس 6 اج جان یک فرانسوی را در جریان حملات تروریستی دیشب نجات داد

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
فرانسه از اواخر دیشب مورد حملات تروریستی بسیاری قرار گرفته و در جریان این حملات بیش از ۱۵۳ نفر نیز به قتل رسیده‌اند. اما نکته‌ی جالب در این بین این است که شهروندی فرانسوی با نام سیلوستر بدلیل همراه داشتن گوشی گلکسی اس ۶ اج و اصابت ترکش بمب به گوشی به جای بدن او، توانسته از این حملات جان سالم به در ببرد.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری‌های فرانسوی فردی با نام سیلوستر هنگام حملات تروریستی در اطراف استاد دو فرانس، محل برگزاری بازی فوتبال آلمان و فرانسه قدم می‌زده است. استادیومی که بیش از ۸۰ هزار نفر تماشاگر را در خود جا داده بود و افراد حاضر در آن در حین برگزاری مسابقه چندین بار متوجه صدای انفجار نیز شده بودند.

بیرون از استادیوم فردی با بمب‌گذاری و فردی دیگر با شلیک گلوله در حال به قتل رساندن افراد بودند. سیلوستر نیز که هنگام انفجار بمب در اطراف محل انفجار بود مورد اصابت ترکش این بمب قرار می‌گیرد اما شانس با او یار بوده و ترکش به گوشی گلکسی اس ۶ اج او برخورد می‌کند و بوسیله این گوشی جان او نجات می‌یابد.

گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی نقشی اساسی در همه گیر شدن این خبر داشته‌اند. فردی که در تئاتر در بین ۱۰۰ نفر کشته مطلبی را توییت کرده و فجایعی را که شاهد بوده، به زبان آورده است. بسیاری نیز از طریق دوربین گوشی‌های هوشمند خود صحنه‌هایی از این حملات را با سراسر دنیا به اشتراک گذاشته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات