زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان – آبان ۹۴

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شاید خرید یک کامپیوتر مناسب با بودجه‌ای مشخص، کاری دشوار باشد. از این جهت ما در راهنمای خرید کامپیوتر زومجی، بهترین و به صرفه‌ترین گزینه‌های ممکن را جلوی شما می‌گذاریم تا مناسب‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
تبلیغات

سیستمی مناسب برای کاربرانی که تمایل داشته باشند کارهای روزمره‌ی خود را با سرعت بیشتری انجام داده و دقایقی در زمان خود صرفه‌جویی کنند. کاربرانی که عادت به انتظار کشیدن ندارند و می‌خواهند به همان سرعتی که در انجام کارهای شخصی مهارت دارند به همان نسبت هم سیستم پاسخگویی داشته باشند و سیستم از آن‌ها عقب‌تر نباشد. با داشتن یک کارت گرافیکی مجزا و البته نه چندان قوی هم می‌توان بازی‌های روز را با تنظیمات متوسط یا پایین اجرا کرد و راندمان نسبتاً قابل قبولی را هم در برنامه‌های ویرایش، طراحی و گرافیک داشت، به شرط اینکه توقعِ خود را از اجرای بازی‌ها پایین بیاورید یا اگر سخت گیر هستید، به فکر خرید سیستم قدرتمندتری باشید.

برای مشاهده کامل مطلب راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان – آبان ۹۴ به زومجی مراجعه کنید.

راهنمای خرید زومجی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات