اپل فعالیت سرویس استریم موسیقی بیتس را نهم آذر متوقف می‌کند

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه اپل اپلیکیشن اپل موزیک را برای اندروید ارائه کردند، حال اخباری از سوی این کمپانی منتشر شده که نشان از توقف فعالیت بیتس موزیک دارد. اپل اعلام کرده که برای تشویق کاربران به منظور مهاجرت از بیتس موزیک به سرویس استریم اپل، این سرویس را در سی‌ام نوامبر سال جاری (۹آذر) تعطیل خواهد کرد.
تبلیغات

 اپل امروز اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی بیتس را به منظور تشویق کاربران برای مهاجرت به اپل موزیک از سی‌ام نوامبر تعطیل خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت مخصوص سرویس موسیقی بیتس، در تاریخ مورد نظر، تمام حساب‌های کاربری موجود در این سرویس باطل شده و از کاربران به منظور انتقال اطلاعات و حساب کاربریشان به اپل موزیک سوال پرسیده خواهد شد.

در سند پشتیبانی منتشر شده در وب‌سایت بیتس به این موضوع اشاره شده که تمام ویژگی‌هایی که کاربران در سرویس موسیقی بیتس از آن استفاده می‌کردند، در اپل موزیک نیز در دسترس خواهد بود. اپل همچنین به ویژگی‌های جدیدی در سرویس استریم موسیقی خود اشاره کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به Beats 1 و همچنین پیشنهادات بهتر برای گوش کردن به موسیقی اشاره کرد.

اپل در این سند به این موضوع اشاره کرده که کاربران در صورت تمایل می‌توانند به اپل موزیک مهاجرت کنند. اپل عنوان کرده‌ که بهترین متخصصان در این سرویس سعی دارند تا گزینه‌های ایده‌آل و مناسب را براساس انتخاب پیشین کاربران در اختیار آن‌ها قرار دهند.

بیتس موزیک فرایند عضوگیری خود را در ماه ژوئن سال جاری متوقف کرد. این زمان مصادف با انتشار اپلیکیشن اپل موزیک برای iOS است. حال پس از انتشار اپلیکیشن اندروید اپل موزیک، این کمپانی ترجیح داده تا گزینه‌ی دیگری را برای گوش کردن به موسیقی در اختیار کاربرانش قرار ندهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات