+Shift5، تلفن ماژولاری که می‌تواند اندروید 5.1 یا ویندوز 10 را اجرا کند

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر از طرفداران پروژه Ara گوگل باشید، حتما شنیدن این خبر که کمپانی گمنام آلمانی به نام Shift تصمیم دارد یک گوشی ماژولار به نام شیفت 5 پلاس را با امکان انتخاب اجرای سیستم عامل‌های اندروید ۵.۱ یا ویندوز ۱۰ روانه بازار کند برای شما جذاب خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 کمپانی آلمانی شیف در اقدامی جالب اعلام کرده قصد دارد تا سه ماهه سوم سال آینده میلادی گوشی ماژولار شیفت ۵ پلاس را روانه بازار کند که کاربران می‌توانند روی این دستگاه اندروید ۵.۱ یا ویندوز ۱۰ را اجرا کنند. احتمالا تولید نسخه‌ی نهایی و آغاز پیش‌فروش این محصول تا ماه دسامبر سال جاری طول می‌کشد.

گفته می‌شود شیفت ۵ پلاس به یک پردازنده‌ی ۴ یا ۸ هسته‌ای اسنپدراگون، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی یا بیشتر، نمایشگر ۵ اینچی IPS، حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و یک باتری قابل تعویض با ظرفیت ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز خوهد شد.

اما نکته‌ی جالب توجه این است که کاربران به جز باتری، می‌توانند بیشتر قطعات این گوشی را به انتخاب خود تغییر دهند. کمپانی شیفت اعلام کرده خریداران می‌توانند به سادگی نمایشگر، حافظه‌ی داخلی و دیگر قطعات مهم شیفت ۵ پلاس را با گزینه‌ی مورد نظر خود جایگزین کنند.

پیش فروش این تلفن با قیمت ۳۹۹ یورو از ماه دسامبر (آذر یا دی ماه) آغاز خواهد شد که به نظر می‌رسد تا آن زمان مشخصات فنی شیفت ۵ پلاس نهایی شده باشد. با این وجود برای تحویل آن باید تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی صبر کنید که قیمت خرده‌فروشی این محصول در سال آینده ۴۴۴ یورو خواهد بود. فراموش نکنید شیفت ۵ پلاس امکان بوت دوگانه را ندارد و بعد از انتخاب سیستم عامل مورد نظر خود دیگر امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی این گوشی ماژولار چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات