با مادربرد MW31-SP0 گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های E3-1200 V5 آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
مادربرد MW31-SP0 اولین برد گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های سرور E3-1200 V5 است که با استاندارد سرور ساخته شده و همین ویژگی، این محصول را برای افرادی که قصد راه اندازی یک سیستم سرور با کارایی و دوام بالا دارند، تبدیل به انتخابی مناسب می کند.
تبلیغات

سوکت مادربرد جدید گیگابایت، LGA1151 است که به تراشه Intel C236 مجهز شده است. این مادربرد دارای یک اسلات طبقاتی با ۴ لاین PCIe است که به منظور اتصال کارت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این اسلات که بین سوکت پردازنده و پنل پشتی قرار دارد، قابلیت نصب Thunderbolt یا پورت M.2 را نیز بصورت جداگانه فراهم می‌کند.

پردازشگر صوتی این مادربرد Realtek ALC887 بوده و چهار خروجی صوتی به همراه یک Optical S/PDIF در پنل پشتی و دو کانکتورS/PDIF-in و S/PDIF out روی برد ارائه می‌دهد.

gigabyte MW31 SP0

دیگر قابلیت‌های سخت افزاری این مادربرد سرور عبارتند از: 

چهار اسلات مخصوص اتصال حافظه DDR4 با پشتیبانی حداکثر ۶۴ گیگابایت ، ۲ پورت GbE LAN ، دارا بودن ۲ درگاه PCI-Express که به کاربران امکان می‌دهد تا دو کارت گرافیک بر روی آن نصب کنند.

x16 نسل ۳ با قابلیت پشتیبانی از SLI و crossfire دو مسیره به علاوه ۲ عدد PCI-Express x4 نسل سوم ، ۲ عدد PCI ، پورت M.2 متصل به یک PCIe x4 نسل سه، ۴ درگاه SATA 6Gb/s با چیپ اینتل و ۴ درگاه SATA 6Gb/s با چیپ Marvell، چهار پورت USB 3.0 و ۲ پورت USB 2.0 ، دارا بودن خروجی تصویر Display Port و HDMI با قابلیت نمایش دو تصویر همزمان. مادربرد‌های گیگابایت با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات