قیمت پلی‌استیشن 4 به ۳۴۹ دلار کاهش یافت

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز طی خبری اعلام کرد که کنسول پلی‌استیشن 4 را از فردا ۹ اکتبر (۱۷ مهر) در آمریکا و کانادا با قیمت ۳۴۹ دلار خواهد فروخت. این بدین‌ معنا است که این کنسول شاهد کاهش قیمت ۵۰ دلاری خواهد بود.
تبلیغات

پس از اینکه سونی در جریان نمایشگاه بازی‌های ویدیویی توکیو ۲۰۱۵ خبر از کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 در ژاپن داد، نشانه‌ها حاکی از این بود که این کاهش قیمت در آینده نزدیک شامل مناطق دیگر نیز خواهد شد. این کاهش قیمت علاوه بر ایالات متحده آمریکا، در کانادا نیز اعمال خواهد می‌شود. این اولین کاهش قیمت پلی ‌استیشن 4 در آمریکا پس از عرضه آن در نوامبر سال ۲۰۱۳ به شمار می‌رود. این حرکت ناگهانی سونی را می‌توان جوابی به کاهش قیمت دائمی ایکس‌باکس وان دانست. جایی که مایکروسافت پیش از این در ماه ژوئن اعلام کرده بود که نسخه ۵۰۰ گیگابایتی ایکس‌باکس برای همیشه با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد و پس از آن نسخه یک ترابایتی این کنسول بازی را با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی کرد. قیمت جدید ۳۴۹ دلاری پلی ‌استیشن 4 برای همه نسخه‌های استاندارد با ظرفیت داخلی ۵۰۰ گیگابایت اعمال خواهد شد. همچنین سونی برنامه ویژه‌ای برای عرضه باندل‌های مختلف در فصل پاییز و روزهای منتهی به تعطیلات سال نو میلادی دارد و این کاهش قیمت روی این باندل‌ها نیز تأثیر خواهد گذاشت. در ادامه می‌توانید لیست کامل باندل‌های پلی‌استیشن 4 را مطالعه کنید:

  • باندل Uncharted: The Nathan Drake Collection با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۳۴۹ دلار (تاریخ عرضه: ۹ اکتبر - ۱۷ مهر)
  • باندل محدود بازی Call of Duty: Black Ops 3 با ظرفیت یک ترابایت و قیمت ۴۲۹ دلار (تاریخ عرضه: ۶ نوامبر - ۱۵ آبان)
  • باندل محدود بازی Disney Infinity 3.0: Star Wars با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۳۹۹ دلار (تاریخ عرضه: ۱۳ نوامبر - ۲۲ آبان)
  • باندل محدود Star Wars Battlefront با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۳۹۹ دلار (تاریخ عرضه: ۱۷ نوامبر - ۲۶ آبان)
  • باندل بازی Star Wars Battlefront با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۳۴۹ دلار (تاریخ عرضه: ۱۷ نوامبر - ۲۶ آبان)
  • باندل بازی NHL 16 با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۴۲۹ دلار کانادا (این باندل فقط در کانادا عرضه می‌شود)

نظر شما درباره کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات