دستبند هوشمند جدید Microsoft Band معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز از نسل جدید دستبند هوشمند خود با همان نام Microsoft Band که سال گذشته نیز رونمایی شده بود، پرده برداشت. دستبند جدید مایکروسافت برای زندگی سالم‌تر و حفظ سلامت کاربران عرضه شده است.
تبلیغات

رابط کاربری دستبند هوشمند مایکروسافت بسیار کاربر پسند است و کاملا با آنچه پیش‌تر فاش شده بود، مطابقت دارد.

دستبند جدید مایکروسافت که با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد بطور کامل برنامه‌ی ورزشی شما را بهینه می‌کند تا حداکثر بهره‌وری را در ورزش مورد علاقه‌ی خود داشته باشید. این دستبند به لطف طیف وسیعی از سنسورهای مختلفی که در آن تعبیه شده می‌تواند یک مربی دیجیتالی تمام عیار برای شما باشد.

مایکروسافت این دستبند را به صورت منحنی شکل طراحی کرده است؛ چرا که معتقد است دستبندهای مسطح بروی دست آزاردهنده هستند.

بر روی شیشه‌ی نسل جدید دستبند سلامت مایکروسافت، شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ کشیده شده است. این شیشه منحنی شکل است و به خوبی از دستبند در برابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی محافظت می‌کند.

microsoft 0115

صفحه‌نمایش این دستبند از نوع OLED است و وضوح بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دستبند جدید مایکروسافت دارای GPS داخلی، تحت نظر گیرنده‌ی UV، راهنمای ورزش، تحت نظر گیرنده‌ی خواب و محاسبه‌گر میزان کالری است و علاوه بر این قادر است اعلانیه‌‌های تلفن هوشمند شما را بر روی صفحه‌نمایش اطلاع‌رسانی کند.

این دستبند هوشمند همچنین دارای دستیار هوشمند کورتانا است. در واقع می‌توان دستبند هوشمند جدید مایکروسافت را یک ساعت هوشمند با امکانات متنوع ورزشی دانست.

microsoft 0122

نسل جدید دستبند هوشمند Microsoft Band به سنسور فشارسنج نیز مجهز شده است. این سنسور برای کوه‌نوردها مناسب خواهد بود.

مایکروسافت همچنین اپلیکیشن Microsoft Health را نیز برای تلفن‌های هوشمند معرفی کرد تا بتواند اطلاعات جمع‌آوری شده توسط دستبند را در قالبی مناسب در اختیار کاربر قرار دهد.

پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس مایکروسافت ...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات