فیس بوک اپلیکیشن‌های اینستاگرام و مسنجر فیس بوک را برای ویندوز 10 عرضه می کند

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت پس از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ در تلاش است تا توسعه‌دهندگان را به عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها موسوم به یونیورسال برای استفاده روی پی‌سی، تبلت و گوشی و حتی ایکس باکس ترغیب کند. حال مارک زاکربرگ اعلام کرده که اپلیکیشن‌های فیس‌بوک را در کنار اینستاگرام و مسنجر این شبکه‌ی اجتماعی برای ویندوز ۱۰ ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

 دقایقی پیش کنفرانس مایکروسافت برای معرفی محصولات جدید این کمپانی آغاز شد. در جریان این کنفرانس مایکروسافت اعلام کرد که فیس‌بوک نیز درصدد انتشار اپلیکیشن یونیورسال مسنجر فیس‌بوک و اینستاگرام برای کاربران ویندوز ۱۰ است. این موضوع از طریق نمایش تصویری متعلق به مارک زاکربرگ و نقل قولی از وی در زیر تصویر اعلام شد. 

عرضه‌ی اپلیکیشن فیس‌بوک برای ویندوز ۱۰ چیز چندان جدیدی نیست، چراکه این کمپانی اپلیکیشن فیس‌بوک را برای ویندوز ۸ ارائه کرده بود؛ اما در مورد اپلیکیشن اینستاگرام  همگان در انتظار یک بروزرسانی بزرگ هستند. اپلیکیشن اینستاگرام دوسال پیش برای ویندوزفون عرضه شد و تاکنون بروزرسانی بزرگی برای آن منتشر نشده است. هنوز کاربران ویندوز نمی‌توانند از قابلیت اشتراک گذاری ویدیوها در اینستاگرام استفاده کنند. از این‌رو عرضه‌ی این اپلیکیشن‌ها برای ویندوز ۱۰ بسیار هیجان‌انگیز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات