تصاویر لومیا 950 و لومیا 950XL ساعاتی پیش از آغاز کنفرانس معرفی فاش شد

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت تا ساعاتی دیگر نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد. حال ساعاتی مانده به آغاز مراسم مایکروسافت که احتمالا شاهد معرفی سرفیس پرو ۴ در کنار لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال خواهیم بود، تصاویری با کیفیت از این دو گوشی هوشمند منتشر شده است.
تبلیغات

تصاویر جدید منتشر شده سر از شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو درآورده‌اند. هرچند نمی‌توان با استفاده از این تصاویر پی به همه چیز برد، اما شماری از اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی‌هوشمند تایید می‌شود که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان تعویض باتری اشاره کرد. این موضوع را می‌توان خبر خوشی برای تمام کاربرانی خواند که دوست دارند همیشه با همراه داشتن باتری اضافه، از گوشی‌هوشمند خود استفاده کنند. هر دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال، در رنگ مشکی در تصاویر ظاهر شده‌اند، هرچند باید به این نکته اشاره کرد که سایر رنگ‌های این گوشی نیز برای علاقمندان عرضه خواهد شد.

شایعات منتشر شده اطلاعات چندانی در رابطه با زمان عرضه‌ی لومیاهای مایکروسافت ارائه نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود ردموندی‌ها پس از انتشار بروزرسانی TH2 برای ویندوز ۱۰ موبایل، این گوشی‌های هوشمند را در ماه نوامبر روانه‌ی بازار کنند.

Lumia950050XL

گمانه‌های اولیه حکایت از این داشت که مایکروسافت در نظر دارد تا کمی زودتر اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند لومیا به همراه بروزرسانی TH 1 کند. در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفته تا گوشی‌های هوشمند لومیا را همراه با بروزرسانی TH2 در همان ماه نوامبر عرضه کند. احتمالا پیش فروش لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

Lumia950950XL 1
Lumia950950XL 2
Lumia950950XL 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات